خرید باتری سمعک دی پاور 10

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

باتری سمعک دی پاور 10

سمعک و استفاده از آن برای افراد ناشنوا یکی از الزامات می باشد تا همانند افراد عادی صداها برایشان قابل تشخیص باشد. به دلیل  استفاده هر روزه سمعک برای مصرف کنندگان، نیاز به شارژ و باتری برای کارکرد بهتر آن می باشد و همچنین استفاده از باتری های یک بار مصرف مانند باتری سمعک دی پاور 10 ازدیگر راه های استفاده درست از این دستگاه می باشد. سمعک نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به تقویت شدن دارد.درصد بسیاری از سمعک ها باتری های یکبار مصرف دارند. میزان مصرف باتری ها می تواند متفاوت باشد. میزان مصرف باتری سمعک به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون: کیفیت باتری سمعک، سایز باتری، سال تولید باتری، میزان استفاده از سمعک، زمان انقضای باتری، تعداد کانال های سمعک، نحوه نگهداری از سمعک، تکنولوژی سمعک، تعداد برنامه ها و مدارهایی که در سمعک فعال شده اند. شما عزیزان می توانید از آزمایش آنلاین باتری سمعک را به صورت آنلاین سفارش داده و با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت، باتری سمعک را تهیه نمایید.

کیفیت باتری سمعک دی پاور شماره 10

باتری سمعک دی پاور مدل 10 که به صورت استاندارد و یک بار مصرف هستند، به شکل سکه ای یا دکمه ای و ساخت کشور آلمان و از نوع زینک- ایر یا روی- هوا می باشد. بنابرین برای شارژ کردن نیاز به هوا است. در زیر برچسب پشت باتری سوراخ ریزی وجود دارد که پس از برداشته شدن برچسب، به مدت یک دقیقه طول می کشد تا هوا به اندازه کافی وارد باتری شود، پس از یک دقیقه باتری شروع به کار می کند. این باتری برای تغذیه انواع سمعک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های باتری سمعک دی پاور 10

سمعک با استفاده از میکروفون، تقویت کننده و بلندگو که همگی با یک باتری کوچک تغذیه می شوند، صدا را دریافت کرده و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند که به گوش فرد منتقل می شود. در واقع باتری ها کلید حفظ بهترین عملکرد سمعک ها هستند.

از ویژگی های مهم باتری سمعک دی پاور 10 داشتن طول عمر بالاست که بر اساس میزان استفاده 5 تا 7 روز می باشد. این باتری بدون جیوه  و دارای قدرت بالاست. دارای برچسب زرد می باشد، این رنگ در تمام دنیا برای باتری سمعک دی پاور 10 یکسان است.

  • تکنولوژی: روی- هوا
  • ماندگاری: بالا
  • رنگ: زرد
  • سایز: 10
  • کاربرد: سمعک های داخل گوشی
  • ولتاژ: 1.45 ولت
  • بسته بندی: 6 عددی

طول عمر باتری سمعک دی پاور 10

طول عمر باتری سمعک دی پاور 10 به نوع و تعداد استفاده شخص از دستگاه بستگی دارد. این باتری ها به صورت کلی سه تا هفت روز عمر می کنند. باتری های دی پاور 10 به رنگ زرد می باشند و دارای کوچک ترین اندازه ها، 5.8 در 3.6 میلی متر هستند. این باتری برای تغذیه سمعک های پشت گوشی کوچک (BTE hearing aids) و داخل گوشی به کار می رود.

باتری سمعک دی پاور10 باید در محلی خشک، خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود. عواملی چون رطوبت، نورخورشید، دمای بالا، دمای کم و… باعث اکسید شدن ترکیبات شده و عمر باتری زودتر از حالت عادی به اتمام می رسد.بهتر است زمانی که از سمعک استفاده نمی شود آن را خاموش کنید. وقتی از دستگاه استفاده نمی شود محفظه باتری دستگاه باز شود، زیرا این کار به جلوگیری از تجمع رطوبت کمک می کند و باتری اکسید نخواهد شد. لازم به ذکر است که باتری را باید در جای خشک و خنک( در یخچال نگهداری نشود، چرا که محیط یخچال تا حدودی رطوبت داشته و باعث ایجاد تقطیر در جلد و درون بسته بندی می شود) و به دور از منبع برق نگهداری کنید تا از عمر باتری کاسته نشود. رعایت این نکات در افزایش طول عمر باتری بسیار تاثیرگذار می باشد. در محیط هایی همچون سونا، استخر و محیط هایی که مرطوب هستند سمعک از گوش خارج شود.برخی افرد به اشتباه، باتری سمعک و ساعت را به جای یکدیگر استفاده می کنند. این موارد دارای ولتاژهای ورودی و خروجی متفاوتی هستند و می توانند به تجهیزات برقی آسیب وارد کنند.

 

تعویض باتری سمعک دی پاور 10

این باتری های یک بار مصرف در سمعک ها معمولا باتری های روی- هوا هستند و زمانی فعال می شوند که مهر و موم پشت باتری قبل از قرار دادن در دستگاه جدا شود .برچسب باتری را جدا کنید. برای این که باتری بهترین عملکرد را داشته باشد، قبل از قرار دادن باتری داخل سمعک، پس از برداشتن برچسب به مدت یک دقیقه منتظر بمانید که اکسیژن کافی برای عملکرد صحیح جذب شود، به این فرآیند هواگیری نیز می گویند. تا باتری کاملا فعال شود. بعد آن را داخل سمعک قرار دهید. هنگامی که برچسب برداشته شد، باتری سمعک در حالت فعال باقی می ماند تا زمانی که تخلیه شود. با خرید باتری سمعک دی پاور 10 آزمایش آنلاین بهترین خرید اینترنتی را تجربه خواهید نمود.

بهترین زمان تعویض باتری دی پاور 10

باتری های سایز 10 معمولا بعد از گذشت 5 الی 7 روز نیاز به تعویض دارند. البته با رعایت اصول نگهداری باتری ، می توانید طول عمر باتری را به بیش از هفت روز برسانید. در صورت نگهداری  نادرست، و استفاده از سمعک های بسیار مدرن با قابلیت های بیشتر یا سمعک های بسیار قدیمی، باتری بیشتری مصرف می شود و زودتر تمام خواهد شد. معمولا در روزی که موعد اتمام باتری برسد، بیست دقیقه قبل از اتمام باتری، صدای آلارم ملایمی در گوش پخش می شود. بهتر است همیشه یک باطری اضافه همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز باتری را تعویض نمایید.

مزایای خرید باتری سمعک دی پاور 10

بهتر است خرید تنها از مراکز معتبر صورت بگیرد. چرا که محصولات غیر معتبر بسیاری در بازار وجود دارد. نمونه های غیراورجینال علاوه بر این که عمر کمتری دارند، ممکن است روی کیفیت و عمر سمعک نیز تاثیر بگذارد.باتری های فیک باعث می شود که صدا ها همراه با نویز های متعدد ارسال شود، یا صدا به صورت قطع و وصل شنیده شود. این مسائل هم روی اعصاب شنوایی تاثیر می گذارد و هم عمر سمعک را کاهش می دهد.آزمایش آنلاین یکی از معتبرترین سایت های خرید باتری سمعک دی پاور 10 می باشد که می تواند این اطمینان را به شما عزیزان بدهد تا بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *