Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
آزمایشگاه شرق تهران - آزمایش آنلاین
آزمایشگاه شرق تهران

آزمایشگاه شرق تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 23 / 06 / 1396

آزمایشگاه شرق تهران

آزمایشگاه شرق تهران در واقع به یک یا دو مورد آزمایشگاهی ختم نمی شود و آزمایشگاه های زیادی در شرق تهران وجود دارند که با آمادگی هرچه تمام تر برای خدمت رسانی به تهرانی های عزیز، در حال فعالیت می باشند. از این رو؛ ما تصمیم گرفتیم برخی از این آزمایشگاه ها را همراه با آدرس جغرافیایی آنان که در شرق تهران می باشند را برای شما در این مطلب گردآوری نماییم تا در صورت نیاز به یک مرکز آزمایشگاهی، به سرعت به نزدیک ترین آزمایشگاه شرق تهران مراجعه فرمایید.

 

آزمایشگاه شرق تهران:

  1. آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانش: خیابان طالقانی غربی – بین وصال و فریمان – مقابل سینمای عصر جدید
  2. آزمایشگاه تشخیص طبی مردم: 17 شهریور- خیابان ابن سینا – میدان کلانتری – خیابان کرمان – بیمارستان مردم
  3. آزمایشگاه دکتر فلاح: بلوار ابوذر – نبش خیابان زمزم – نبش خیابان علامه امینی
  4. آزمایشگاه مدیکال: میدان امام حسین – مقابل ایستگاه مترو – کوچه فروشگاه
  5. آزمایشگاه تشخیص طبی بابک: خیابان پیروزی – خیابان شکوفه – نبش کوچه گیویان
  6. آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط: خیابان پیروزی – مقابل خیابان پنجم نیروی هوایی
  7. آزمایشگاه تشخیص طبی هدایتی: خاوران – خیابان عارف جنوبی
  8. آزمایشگاه پاتوبیولوژی آلبرت: خیابان پیروزی – جنب پمپ بنزین سه راه سلمانیه
  9. آزمایشگاه تشخیص طبی سبحان: دماوند – خیابان سی متری نیروی هوایی – ایستگاه سنگکی فرعی 32
  10. آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارمک: نارمک – میدان نبوت – ضلع جنوب شرقی – کوچه امام جعفر صادق
  11. آزمایشگاه سروش: خیابان پیروزی – چهارراه کوکاکولا – رو به روی کارخانه فیلکو
  12. آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد: خیابان مطهری – خیابان فجر – رو به روی بیمارستان جم

آزمایشگاه دکتر فلاح

آشنایی با برخی از مراکز آزمایشگاه شرق تهران:

آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانش: آزمایشگاه دانش با ایجاد فضایی آرام و دور از تنش برای انجام امور مختلف آزمایشگاهی و همچنین بهره گیری از امکانات و تجهیزات روز پزشکی توانسته ظرفیت های پذیرشی خود را افزایش داده و سبب دلگرمی مردمان مناطق شرق تهران شود. این مرکز پزشکی با بهره گیری از سیستم های اتوماسیون آزمایشگاهی، می تواند در کمترین زمان ممکنه با بیشترین ضریب اطمینان، نتایج آزمایشاتی بیماران و مراجعه کنندگان عزیز را به دست آورد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد: آزمایشگاه عماد از سال 1388 فعالیت های آزمایشاتی خود را آغاز کرده است و اکنون به سبب ایجاد بخش های مختلفی نظیر: پاتولوژی و سیتولوژی، بیوشیمی عمومی و تخصصی، هماتولوژی و انعقاد، مایکوباکتریولوژی، هورمون شناسی، تشخیص مولکولی، آنالیز دارویی و سایر بخش های مختلف دیگر توانسته در میان آزمایشگاه های شرق تهران برای خود اسم و رسمی را به ارمغان آورد و تکیه گاه امنی شود برای انجام آزمایشات معمولی و تخصصی مردم حوالی خود!

آزمایشگاه مدیکال: آزمایشگاه تشخیص طبی مدیکال با توجه به سابقه خود که بیش از 50 سال می باشد و همچنین ارتقا روز افزون دانش پرسنل مجرب خود و ایجاد بخش های مورد نیاز آزمایشگاهی برای بالا بردن سطح پزشکی ایران، خدمات شایانی را در تمام این سال ها به جامعه پزشکی ایران و به خصوص تهران قدیم و جدید کرده است! این آزمایشگاه با توجه به سطح کارایی خود و همچنین استفاده از تکنولوژی روز جهانی در تمام بخش های تخصصی و فوق تخصصی خود، قادر است تمام نتایج به دست آمده از آزمایشاتی که در مرکز خود انجام می گیرد را تضمین نماید! لازم به ذکر است که آزمایشگاه تشخیص طبی مدیکال دارای سه شعبه مجزا دیگر نیز می باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آلبرت: آزمایشگاه آلبرت با در اخیتار داشتن مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع در چهار طبقه می تواند یک مرکز پزشکی معتبر برای انجام آزمایشات روتین و غیر روتین  بیماران و مراجعه کنندگان عزیز باشد. این آزمایشگاه با برخورداری از بخش های تخصصی و فوق تخصصی و همچنین بکارگیری نیروهای مستعد و کارآمد در هر کدام از بخش های خود، توانسته درصد بالایی از میزان رضایت مخاطبین خود را به دست آورد و کاری کند که در لیست آزمایشگاه شرق تهران ما قرار بگیرد!

آزمایشگاه پاتوبیولوژی

کلام آخر:

همانطور که در قسمت ابتدایی مطلب نیز به آن اشاره داشتیم، آزمایشگاه شرق تهران به یک و یا دو مورد آزمایشگاهی ختم نمی شود و در این ناحیه آزمایشگاه های زیادی وجود دارد که ما بنا به نبود نشانی های صحیح و یا تاریخ گذتشه برخی از این مراکز، تنها به گردآوری همین تعداد آزمایشگاه شرق تهران بسنده کرده ایم.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

1 دیدگاه

  1. مریم گفت:

    سمت شرق ازمایشگاه البرت ام هست. سمت خیابان پیروزی میشه. هم خدماتشون هم رفتار پرسنل و سرعت جوابدهی و ایناشون خوبه هم ادرس راحت و سر راستی دارن
    من خودم و خانواده ام اونجا میریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *