Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
آزمایشگاه سعادت آباد - آزمایش آنلاین
مرکز پاتوبیولوژی و آزمایشگاهی سعادت آباد

آزمایشگاه سعادت آباد

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 30 / 06 / 1396

آزمایشگاه سعادت آباد

آزمایشگاه سعادت آباد در ابتدا بصورت مرکز جراحی محدود در سال 1383، شروع به کار نمود. این مرکز در سال 1388 بر آن شد که با توجه به استانداردهای پزشکی، بصورت یک مجموعه پزشکی مجهز و کاملی در ایران و سطح خاورمیانه باشد. بعد از انجام دادن انواع تحقیقات و پژوهش های لازم و سنجش نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی گوناگون، آزمایشگاه سعادت آباد شروع به کار نمود. ساختمان این مرکز دارای گواهی فنی می باشد و توسط کارشناسان مجرب، تست مقاومت در برابر زلزله 9 ریشتری را بخوبی طی نموده است. هر مرکزی باید یک منطقه امنی باشند تا بخوبی در شرایط بحران، پاسخگوی خیل عظیم افراد بحران زده باشند به همین جهت آزمایشگاه سعادت آباد عضو اصلی ستاد بحران زلزله در منطقه غرب تهران می باشد. در ادامه با آزمایش آنلاین همراه باشید.

آزمایشگاه سعادت آباد

آزمایشگاه سعادت آباد:

آزمایشگاه سعادت آباد واقع در تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش ارغوان غربی، شماره 1 از جمله مراکز آزمایشگاهی مدرن و با سابقه در امر بهداشت و درمان و امور آزمایشگاهی می باشد.این مرکز با مدیریت فعلی دکتر شاه نظری و کادری تحصیل کرده وکاردان آماده ی خدمت رسانی به تمامی همشهریان محترم از جمله همشهریان منطقه ی دو شهر تهران می باشد. این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و با فناوری کاملا نو و همچنین کادر متعهد خود این اطمینان را به مراجعین محترم خواهد داد که چه در امر نمونه برداری و چه در امر تحلیل بر روی نمونه ها و حتی در قسمت تولید خروجی با کمترین درصد خطای نسبی و بیشترین اطمینان به سلامتی و صحت شهروندان بسیار بسیار متعهد بوده و وظیفه ی خود را به شکل کم نظیری کامل و درست انجام خواهد داد.

 

حال در ادامه می خواهیم به طور تخصصی به برخی از خدمات این مرکز بپردازیم:

به طور کلی خدمات این مرکز به دو دسته ی عملی و آموزشی تقسیم می شود که به هر یک در زیر خواهیم پرداخت.

1_ خدمات آموزشی: این خدمات به طور کلی شامل بروشور ها، تراکت ها، ارائه ی کتابچه ها و همچنین مصاحبه های حضوری می باشد که در این مرکز انجام می شود. موضوع این خدمات عموما در مورد خطر و ریسک بیماری ها، الزام و توجه به انجام آزمایش بیماری های خاص به طور دوره ای و البته شرایط فردی مناسب برای انجام آزمایش های خاص می باشد. (منظور از حالات فردی عموما حالاتی چون ناشتایی برای آزمایش های خاص یا عدم نوشیدن آب تا مدت خاص برای انجام برخی دیگر از آزمایش ها و همچنین آشنایی با روش نمونه برداری برای برخی آزمایش های خاص چون آزمایش ژنتیکی به روش آمینوسنتز می باشد.)

2_ خدمات عملی: این خدمات به طور کلی شامل انجام تمامی آزمایش های ارائه شده توسط این مرکز می باشد که شامل آزمایش هایی چون  بیو شیمی، هماتولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، سورولوژی، تجزیه ی سنگ، اسپرموگرام، آناتومیکال، فلوسینتومتری و PCR و HLA typing می باشد. نمونه برداری در این آزمایش ها به بهترین و بهداشتی ترین روش های استفاده شده در کشور های مدرن صورت می پذیرد. همچنین نگهداری و ثبت این نمونه با دقت بسیار بالا برای حراست از امانت شهروندان گرامی انجام می پذیرد. تحلیل بر روی این نمونه ها با دقت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد و جواب آزمایش ها در حداقل زمان به مراجعین ارائه می شود. همچنین این مرکز در انجام آزمایش های اورژانسی برای مراجعین خاص توانایی رساندن نتیجه ی این آزمایش ها را حتی در کمتر از یک ساعت را نیز دارا می باشد. همچنین برای سهولت در رفت و آمد برای بیمارانی خاص این مرکز اقدام به ارائه ی خدمت نمونه برداری سیار در محل منزل این عزیزان را نیز کرده است که با ارسال تیم متخصص به محل اقدام به نمونه برداری می کنند.

آزمایشگاه پاتولوژِی سعادت آباد

کلام آخر:

آزمایشگاه سعادت آباد به دلیل قرارگیری در منطقه ی پرتراکم شهرک غرب می تواند مکان مناسبی برای شهروندان ساکن این محلات باشد و همچنین تجهیزات پیشرفته و کادر تحصیل کرده ی این مرکز و همچنین سابقه و کارنامه ی این مرکز می تواند اطمینان بسیاری از شهروندان را برای این مرکز جلب کند. نکته حائز اهمیت بهره گیری این مرکز از سیستم اس ام اس سرور (sms server) است که تمامی مراحل درمان و گفته های پزشک مانند مراحل و شیوه مصرف دارو، تمامی دستورات و مراقبت ها، توسط این سامانه به کمک پیام کوتاه قابل پیگیری و کنترل است.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *