Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گزارش خبرگزاری آنا از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال - آزمایش آنلاین
گزارش سایت بادیجی از سامانه سلامت آزمایش آنلاین

گزارش خبرگزاری آنا از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 29 / 08 / 1396

گزارش خبرگزاری آنا از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، سامانه آزمایش آنلاین پس از موفقیت آمیز بودن سایت آزمایش آنلاین، اپلیکیشن خود را در نمایشگاه رونمایی اولیه نمود. خانم شقایق خلیلی مسئول غرفه آزمایش آنلاین نیز در گفتگویی با خبرگزاری آنا به بیان قابلیت های سایت و اپلیکیشن آزمایش آنلاین پرداخته است. جایی که هنر طراحی اپلیکیشن و طرح و ایده خلاقانه استارتاپ آزمایش آنلاین توانسته است محیطی مناسب برای کاربران فراهم نماید تا به صورت اینترنتی آزمایش خود را درخواست داده و سپس منتظر بقیه مراحل نمونه گیری در خانه یا محل کار باشند.

مراحل درخواست نمونه گیری آزمایش در سایت، بسیار ساده و روان می باشد. تمامی مراحل درخواست نمونه گیری آنلاین در چندین آیتم یا گزینه ختم می شود و زمان گیر نمی باشد. همچنین باید متذکر شد در سایت آزمایش آنلاین بخشی با عنوان محاسبه هزینه آزمایش نیز قرار گرفته است که فرد می تواند هزینه ها را محاسبه نماید.

در ذیل بخش هایی از مصاحبه خانم شقایق خلیلی با خبرگزاری آنا را مرور می کنیم که به بیان برخی ویژگی های منحصر به فرد و خاص سامانه سلامت آزمایش آنلاین که مورد توجه مشتریان و عموم مردم قرار گرفته است، پرداخته اند. با آزمایش آنلاین همراه باشید.

خبرگزاری آنا

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: خبرگزاری آنا در گزارش اختصاصی به انعکاس قابلیت های مختلف سامانه آزمایش آنلاین پرداخته است و با ترتیب دادن گزارشی از خانم شقایق خلیلی، دانشجوی دکتری کارآفرینی، به بیان جوانب مختلف سایت و اپلیکیشن آزمایش آنلاین رسیده است.

در گزارش آنا از خانم خلیلی آمده است: پس از طی کردن مراحل نصب اپلیکیشن آزمایش آنلاین، فرد باید روز، ساعت و مکان دلخواه برای گرفتن نمونه آزمایش را مشخص نماید تا تیم متخصص آزمایش آنلاین در همان روز، ساعت و محل انتخابی فرد، حاضر شده و نمونه گیری صورت گیرد. وی ادامه داد، نمونه آزمایش فرد به همان آزمایشگاه انتخابی فرد ارسال می شود.

در ادامه خلیلی تصریح می کند: برای دریافت جواب آزمایش، افراد هم می توانند به سایت و نیز به اپلیکیشن مراجعه نمایند. وی به بیان نکته ای خاص می پردازد و درباره بحث هزینه این نوع نمونه گیری می گوید: هزینه این نوع آزمایش گیری بسیار کمتر از هنگامی است که فرد به آزمایشگاه مراجعه می کند چون نه هزینه اضافه ای دریافت می شود و نه نیازی به وقت صرف کردن در رفت و آمد های داخل شهری و یا سیستم نوبت دهی آزمایشگاه است.

وی در ادامه به بیان برخی آمارها نسبت به مشغله های کاری و به خطر افتادن سلامت افراد و عدم توجه کافی اشخاص به سلامتیشان می پردازد. خلیلی می افزاید که اپلیکیشن آزمایش آنلاین از هفته بعد از نمایشگاه با توجه به دو سیستم عامل ios و اندروید، راه اندازی می شود و افراد می توانند این امکانات را با سهولت بیشتر در اختیار داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آنا

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *