پوزیشن های جنسی

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 19 / 05 / 1400

بهترین پوزیشن های جنسی جنسی برای رضایت متقابل از رابطه جنسی کدامند؟

همانطور که کاما سوترا (کتاب باستانی هندی درباره جنسیت) نشان می‌دهد، فعالیت جنسی در پی تنوع بی‌نهایت است. صدها روش وجود دارد که بدن مردان و زنان می‌توانند برای لذت متقابل گرد هم آیند. اگر در رابطه‌ای دگرجنس‌گرا هستید، دانستن موقعیت‌های مختلف جنسی می‌تواند به شما کمک کند تا عاشق بهتر و مبتکرتری برای شریک زندگی خود باشید.

این پاسخ برای هر زوجی متفاوت است. ساندرا لیبلوم، دکترا، متخصص جنسی و مدیر خدمات روانشناسی در مرکز نیوجرسی برای سلامتی جنسی در بدمینستر می‌گوید: “تمامی افراد با هم متفاوت هستند.” بدین خاطر بهتر است برای تجربه یک رابطه لذتبخش پوزیشن های جنسی متفاوتی را امتحان کرد. اما توصیه می‌شود که تنها از یکی آنها استفاده نکنید زیرا به مرور زمیان خسته کننده خواهد شد.

 

عوامل غیر فیزیکی نیز باید در نظر گرفته شوند. برای مثال صمیمیت را در نظر بگیرید. برای بسیاری از مردم، به ویژه زنان، صمیمیت می‌تواند منجر به تجربیات جنسی بهتری شود زیرا شرکا به اندازه کافی راحت هستند و به یکدیگر اعتماد دارند که خواسته خود را بپرسند و چیزهای جدیدی را امتحان کنند.

مزیت استفاده از  انواع پوزیشن های جنسی

اگر رابطه جنسی تنها وسیله‌ای برای ادامه نسل شما یا فقط برای از بین بردن استرس است، اطلاعات زیر به سختی برای شما مفید خواهد بود. اما اگر آن را برای لذت بردن، برای دریافت احساسات فوق العاده با معشوق خود انجام می‌دهید، این اطلاعات را با دقت بخوانید.

همه می‌گویند و می‌نویسند که تغییر موقعیت در رابطه جنسی خوب است، دانستن گزینه‌های مختلف زندگی جنسی شما را متنوع می‌کند و غیره. اما چرا، چگونه و چه مزایایی دارد؟ چند نکته وجود دارد که افراد زیادی در مورد استفاده از موقعیت‌های مختلف جنسی نمی‌دانند. متأسفانه، بسیاری از مردم در مورد این موضوع ( انواع پوزیشن های جنسی) صحبت نمی‌کنند، همین امر اغل ممکن است منجر به بروز مشکلاتی مربوط به عملکرد رابطه جنسی، سرد مزاجی، کاهش میل جنسی، دلسرد شدن شرکا از یکدیگر و… می‌شود.

درک بصری متفاوت در حالی که موقعیت‌های جنسی را تغییر می‌دهید، موقعیت شرکا را نسبت به یکدیگر تغییر می‌دهید. در نتیجه دیدگاه‌ها، نظرات و حالت بدن شرکا را تغییر می‌دهید. به عبارت دیگر، پوزیشن‌های جنسی را طبق تصوری که شریک جنسی شما دارد، تغییر می‌دهید. همین امر تصویر دقیقی از درک و احساسات شما را به یکدیگر نشان می‌دهد و بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

این امر برای مردان بسیار مهم است، زیرا چشم‌های آنها پس از آلت تناسلی دومین منطقه حساس و حائز اهمیت است. جای تعجب نیست که زنان با گوش خود و مردان با چشم خود به جنس مخالف خود جذب می‌شوند. مردان عمدتاً رابطه جنسی را از نظر بصری انجام می‌دهند، به همین دلیل است که اغلب در سن نوجوانی به تماشای فیلم‌های خاص علاقه دارند. البته شنوایی، حس لامسه و بویایی مردان نیز در هنگام رابطه جنسی فعال می‌شود، اما بیشتر از همه از آنچه که می‌بینند هیجان زده می‌شوند.

بر خلاف مردان، برای زنان مهمترین کانال‌های ادراک بعد از تماس پوستی، گوش‌ها هستند. به همین دلیل است که آنها عاشق کلمات ملایم و لمس‌های نرم و طولانی مدت، نوازش و بوسیدن سراسر بدن هستند.

احساسات مختلف: برای درک بهتر ارتباط بین همه موقعیت‌های جنسی و احساساتی که دریافت می‌کنید، باید موارد زیر را درک کنید: در هر موقعیتی آلت تناسلی با تحریک قسمت‌های مختلف واژن، مناطق مختلف آن و با شدت متفاوت، در زاویه‌های مختلف و با عمق متفاوت نفوذ می‌کند. از آنجا که سطح داخلی واژن ناخالص است (حساسیت متفاوتی دارد)، احساس زن در موقعیت‌های مختلف نیز متفاوت خواهد بود. در این صورت، بروز احساسات و هرآنچه را که احساس می‌کنند، در زنان مختلف متفاوت است.

 

مردان نیز در این حالت تقریباً وضعیت مشابهی دارند: در موقعیت‌ها و مناطق مختلف، تأثیر متفاوتی را بر سر آلت تناسلی خود احساس می‌کنند. این بدان معناست که موقعیت‌های مختلف برای هر دو جنسیت، تغییر شدت تحریک و مناطق تحریک واژن توسط آلت تناسلی متغییر و متفاوت هستند. و از آنجا که این مناطق دارای حساسیت متفاوتی هستند، زوجین می‌توانند احساسات متفاوتی را تجربه کنند.

احساسات مختلف: دیدگاه‌ها، احساسات و عواطف. دو عامل اول که با هم ترکیب می‌شوند و عامل سوم را ایجاد می‌کنند. با امتحان کردن موقعیت‌های متنوع، منجر به ایجاد رنگ‌ها و سایه‌های مختلف که با احساسات مختلف همراه است، در رابطه جنسی خود خواهید شد. استفاده از پوزیشن‌های مختلف یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به آن است.

ناسازگاری جنسی: همه ما مواردی را می‌شناسیم که آلت تناسلی مرد کوچک است و زن نمی‌تواند لذت ببرد. یا برعکس، مواقعی که مرد دارای آلت تناسلی بزرگی است و زن بجای لذت برند، احساسات ناخوشایندی را تجربه می‌کند. خوشبختانه، چنین ناسازگاری‌هایی را می‌توان به راحتی با کمک موقعیت‌های خاص جنسی از بین برد.

تحریک مناطق مختلف حساس: در واقع، این همان چیزی است که ما قبلاً در بخش “احساسات مختلف” مورد بحث قرار دادیم، اما در اینجا می‌خواهیم بر یک واقعیت مهم تأکید کنیم. ما در مورد 3 ناحیه حسی اصلی واژن صحبت می‌کنیم. وقتی از وجود آنها و موقعیت دقیق آنها در واژن مطلع شوید، می‌توانید آنها را آگاهانه تحریک کرده و انواع مختلف ارگاسم را برای شریک جنسی خود ایجاد کنید.

ارگاسم زنان و آن چه آنان نیاز دارند بدهید: هر زن و جنسیت او کتابی منحصر به فرد است که باید آن را درک کنید. برخلاف زن، مرد می‌تواند در هر موقعیت جنسی به ارگاسم برسد، زیرا در هر موقعیتی ناحیه تناسلی وی به خوبی تحریک می‌شود. اما این مورد در زنان دشوار تر است.

کلیتوریس زن از نظر اندازه، موقعیت و حساسیت در بین زنان مختلف متفاوت است، زیرا نقاط حساسی که منجر به تحریک آنها می‌شوند، اغلب متفاوت هستند. همه اینها به این واقعیت منجر می‌شود که اگر می‌خواهید زن خود را به طور منظم راضی کنید، باید بدانید که چگونه بهتر وی تحریک کنید و در طول رابطه جنسی به آنها توجه بیشتری کنید. برای تعیین مورد لازم است بیشتر و بیشتر پوزیشن‌های جنسی مختلف را امتحان کنید. شگفت آور است، اما در بیشتر موارد دختران می‌دانند که برای تجربه ارگاسم به چه چیزی نیاز دارند، چگونه و کجا تحریک می‌شوند، در چه عمقی و با چه شدت. درست است که موقعیت‌های جنسی زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در تحریک زن به طرق مختلف کمک کند و به خوبی متوجه خواهید شد که او بیشتر از همه چه چیزی را دوست دارد.

 

همه قسمت‌های بدن و تمام اعضای بدن ما به هم متصل هستند و با تأثیرگذاری بر روی یک اندام به روش خاصی می‌توانید به طور غیرمستقیم بر سایر اعضای بدن تأثیر بگذارید. دستگاه تناسلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر دو آلت تناسلی مرد و واژن زن از داخل در سطح خود دارای بسیاری از اندام‌های حیاتی هستند که با تحریک و تجربه ارگاسم(Orgasm) ارتباط دارند. به همین دلیل است که مناطق ژنتیکی بیشتری که در طول رابطه جنسی تحریک می‌شوند.
مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات آزمایش ژنتیک ، آزمایش hpv ، فیزیوتراپی در منزل ، تست اعتیاد در منزل ، ویزیت پزشک در منزل با آزمایش آنلاین تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *