ویزیت پزشک در منزل شیراز

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 25 / 08 / 1400

آزمایش آنلاین با خدماتی از قبیل ویزیت پزشک در منزل که در نظر گرفته است، به بیماران بزرگسالی که نیاز به دریافت خدمات بهداشتی در منزل دارند، درمان‌های پزشکی و خدماتی با تجویز پزشک ارائه می‌کند. ما به افرادی که پس از ابتلا به یک بیماری، جراحت یا جراحی در حال گذراندن دوره نقاهت هستند و همچنین به افرادی که با ناتوانی یا شرایط پیچیده پزشکی زندگی می‌کنند خدمات ارائه می‌دهیم. اگر احساس می کنید دچار کرونا شده اید می توانید تست کرونا در منزل شیراز را رزو کنید و جواب تست را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

چرا خدمات آزمایش آنلاین؟

مرکز آزمایش آنلاین با هدف ایجاد ارامش و آسایش بیماران و افراد کم توان این خدمت را ارائه می‌دهد که سرشار از مزیت برای بیماران و افرادی که نیاز به کمک دارند، است. برخی از برجسته‌ترین مزیت‌های این مورد در ادامه آمده‌اند و برای شما توضیح داده شده است که چرا بهتر است آزمایش آنلاین را انتخاب کنید:

 

  • برنامه‌های درمانی

متخصصان بالینی ویزیت پزشک در منزل کرج، برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی شده‌ای را ایجاد می‌کنند تا به هر بیمار در رسیدن به اهداف خود برای بهبودی، ایمنی و استقلال در خانه کمک کنند. در طول درمان در منزل، بیماران و عزیزانشان یاد می‌گیرند که چگونه از علائم منفی پیشگیری و کنترل کنند، قدرت و توانایی خود را بازیابند و با خیال راحت از خود مراقبت کنند.

  • اعضای تیم مراقبت در منزل

تیم مراقبت در منزل آزمایش آنلاین شامل پرستاران، فیزیوتراپیست‌ها و کاردرمانگرها، آسیب شناسان گفتار و زبان، مددکاران اجتماعی پزشکی و دستیاران سلامت در منزل است که در رفع نیازهای بیمار اختصاص دارند.

  • مراقبت از راه دور در منزل

نظارت بیمار از راه دور: با استفاده از یک وسیله کامپیوتری که شبیه به تبلت است و کار کردن با آن آسان است، بیماران مراقبت خانگی فعلی می‌توانند علائم حیاتی، داروها و سایر اطلاعات سلامتی خود را به صورت روزانه ثبت کنند. از آنجایی که پرستاران هر روز به خانه بیماران مراجعه نمی‌کنند، داده‌های نظارت از راه دور به آنها اجازه می‌دهد تا وضعیت سلامتی بیمار را در زمان‌های مکرر بررسی کنند و در صورت بروز علائم منفی به سرعت اقدامات لازم را انجام می‌دهند. این حالت از بررسی سلامت بیمار از راه دور انجام اقدامات به موقع را تضمین می‌کند و از بروز فوریت‌های پزشکی جلوگیری می کند.

  • ارائه خدمات آنلاین

مرکز ما بازدیدهای تلفنی، ویدیویی و مشاوره پزشکی تلفنی را نیز ارائه می‌دهد تا پرستاران و درمانگران بتوانند وضعیت سلامتی بیمار را بین بازدیدهای شخصی از خانه دیگر بیماران را بررسی کنند. برای حصول اطمینان از بهبود زخم‌های سخت و غیرقابل التیام، پرستاران و درمانگران در برنامه ویزیت پزشک در منزل شیراز از فناوری تصویربرداری زخم متحرک استفاده می‌کنند. این به اعضای تیم مراقبت خانگی اجازه می‌دهد تا عکس‌های الکترونیکی از زخم‌ها بگیرند که می‌توانند با خیال راحت آنها را با متخصصان ترمیم زخم از راه دور به اشتراک بگذارند. کارشناسان و مشاوره پزشکی توصیه‌های درمانی را بدون خروج بیمار از خانه و از راه دور (اغلب به صورت آنلاین) ارائه می‌کنند.

انواع مختلف خدمات ویزیت در منزل شیراز کدامند؟

دامنه خدمات مراقبت‌های بهداشتی که در حوزه ویزیت پزشک در منزل قرار می‌گرد و یک بیمار می‌تواند در خانه آنها را دریافت کند نامحدود است. بسته به وضعیت هر بیمار، خدمات دریافتی می‌تواند از مراقبت‌های پرستاری تا خدمات پزشکی تخصصی، مانند کارهای آزمایشگاهی را شامل شود. شما و پزشکتان برنامه مراقبتی و خدماتی را که ممکن است در خانه نیاز داشته باشید تعیین خواهید کرد. خدمات مراقبت در منزل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مراقبت‌های پزشکی

یک پزشک ممکن است برای تشخیص و درمان بیماری (ها)، بیمار را در خانه ویزیت کند. او همچنین ممکن است به طور دوره‌ای نیازهای مراقبت‌های پزشکی در خانه را بررسی کند که برای استفاده از این مورد تنها کافیست ویزیت پزشک در منزل شیراز را متناسب با نیاز خود رزرو کنید.

  • مراقبت‌های پرستاری

متداول‌ترین شکل مراقبت‌های بهداشتی که در ویزیت پزشک در منزل شیراز ارائه می‌شود، نوعی مراقبت پرستاری است که بسته به نیاز فرد انتخاب می‌شود. با مشورت پزشک، یک پرستار انتخاب شده برنامه مراقبتی را تنظیم می‌کند. مراقبت‌های پرستاری ممکن است شامل پانسمان زخم، تزریق داخل وریدی، تجویز دارو، نظارت بر سلامت عمومی بیمار، کنترل درد و سایر حمایت‌های بهداشتی باشد.

  • معاینه فیزیکی، گفتار درمانی

برخی از بیماران ممکن است برای یادگیری مجدد نحوه انجام وظایف روزانه یا بهبود گفتار خود پس از یک تجربه بیماری یا آسیب به کمک نیاز داشته باشند. یک فیزیوتراپیست می‌تواند یک برنامه مراقبتی برای کمک به بیمار در بازیابی یا تقویت استفاده از عضلات و مفاصل تنظیم کند. یک کاردرمانگر که از طریق ویزیت پزشک در منزل انتخاب شده است، می‌تواند به بیمار مبتلا به ناتوانی‌های جسمی، رشدی، اجتماعی یا عاطفی کمک کند تا نحوه انجام وظایف روزانه مانند غذا خوردن، حمام کردن، لباس پوشیدن و غیره را دوباره بیاموزد. گفتار درمانگر می‌تواند به بیمار مبتلا به اختلال گفتار کمک کند تا توانایی برقراری ارتباط خود را دوباره به دست آورد.

  • خدمات اجتماعی پزشکی

مددکاران اجتماعی پزشکی خدمات مختلفی را به بیمار ارائه می‌دهند، از جمله  مشاوره پزشکی برای کمک به بهبودی بیمار. برخی از مددکاران اجتماعی نیز مدیریت پرونده بیمار را به دست می‌گیرند. این اتفاق زمانی صورت می‌گیرد که وضعیت پزشکی بیمار بسیار پیچیده است و نیاز به هماهنگی خدمات زیادی دارد.

  • مراقبت از بیمار

ویزیت پزشک در منزل شیراز می‌تواند به بیمار در رفع نیازهای اولیه شخصی خود مانند بلند شدن از رختخواب، راه رفتن، حمام کردن و لباس پوشیدن کمک کنند. برخی از دستیاران برای کمک به مراقبت‌های تخصصی تر تحت نظارت یک پرستار آموزش‌های تخصصی را دیده‌اند. برخی از بیمارانی که به تنهایی در خانه هستند ممکن است به یک همراه برای ارائه راحتی و نظارت نیاز داشته باشند.

  • حمایت تغذیه‌ای

متخصصان تغذیه می‌توانند به خانه بیمار بیایند تا ارزیابی‌های غذایی و راهنمایی برای حمایت از برنامه درمانی را ارائه دهند.

  • خدمات آزمایشگاهی

برخی از آزمایشات آزمایشگاهی مانند آزمایش خون و ادرار را بیمار می‌تواند در خانه انجام دهد. ویزیت پزشک در منزل شیراز به منزل شما مراجعه کرده و بعد از انجام نمونه گیری‌ها، آنها را به آزمایشگاه منتقل می‌کند.

  • خدمات دارویی

دارو و تجهیزات پزشکی را می‌توان در منزل به بیمار تحویل داد. در صورت نیاز بیمار، می‌توان در مورد نحوه مصرف دارو یا استفاده از تجهیزات، از جمله درمان داخل وریدی، به یکی از مراقبیت بیمار آموزش‌های لازم را ارائه داد.

سایر خدماتی که می‌توان از طریق ویزیت پزشک در منزل دریافت کرد عبارتند از:

  • نوار قلب
  • سونوگرافی
  • فیزیوتراپی
  • نمونه‌گیری
  • تزریقات سرم‌تراپی

اگر دچار سرگیجه ، فشار خون بالا ، مشکلات قلبی و تنفسی از جمله آسم و آنفولانزا هستید در این فصل و بیماری کرونا حدالامکان از منزل خارج نشوید و بهترین گزینه درخواست ویزیت پزشک در منزل است. برای مشاهده حد نرمال فشار خون روی لینک کلیک کنید.

 

 

چگونه واجد شرایط دریافت ویزیت پزشک در منزل باشم؟

برای دریافت مراقبت‌های مربوط به ویزیت پزشک در منزل شیراز، پزشک شما باید دستور مراقبت در منزل را بنویسد. شما باید به خدمات ماهری نیاز داشته باشید که می‌تواند توسط یک پرستار یا یک درمانگر به صورت متناوب انجام شود. شما باید به دلیل محدودیت‌های جسمی یا ذهنی در ترک خانه خود با مشکل مواجه شده باشید، بنابراین نیاز به مراقبت دارید و خدمات ویزیت پزشک در منزل به شما ارائه می‌شود. اگر استفاده از خدمات مراقبت و ویزیت پزشک در منزل قابل تنظیم نباشد، پزشک شما ترتیبات جایگزینی را انجام خواهد داد. برخی از این جایگزین‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مرکز توانبخشی سرپایی
  • بیمارستان توانبخشی

آیا بیمه ویزیت پزشک در منزل را پوشش می‌دهد؟

اکثر شرکت‌های بیمه هزینه مراقبت‌های مربوط به ویزیت پزشک در منزل را پوشش می‌دهند. با این حال، مزایا و شرایط بیمه شما ممکن است متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌شود با مرکز پشتیبانی آزمایش آنلاین تماس حاصل فرمایید.

در اولین بازدید با ویزیت پزشک در منزل شیراز چه انتظاری می‌توان داشت؟

در اولین ملاقات شما، پرستار، پزشک یا درمانگر اطلاعات زیادی را با شما به اشتراک می‌گذارد. آنها همچنین مطمئن خواهند شد که اطلاعاتی که در مورد شما دارند، درست است. اولین بازدید ممکن است تا 2 ساعت طول بکشد. پرستار یا درمانگر مراقبت خانگی در مورد موارد زیر صحبت خواهد کرد:

  • مدارک ترخیص شما و یا دستورات پزشک
  • نقش شما به عنوان یک بیمار یا مراقب
  • هدف شخصی شما برای استفاده از ویزیت پزشک در منزل شیراز
  • داروهای شما، از جمله عوارض جانبی و نحوه و زمان مصرف آنها

در طول یک بازدید با ویزیت پزشک در منزل چه انتظاری می‌توان داشت؟

میانگین مدت زمان بازدید مشاوره پزشکی در منزل اغلب کمتر از 30-45 دقیقه طول می‌کشد. شما می توانید انتظار چیزهایی مانند موارد زیر را داشته باشید:

  • فشار خون، دما، ضربان قلب و تنفس خود را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که هدف استفاده از داروهای خود را درک کرده‌اید. ما به شما در مورد عوارض جانبی و نحوه و زمان مصرف داروهای خود بر اساس یک برنامه به شما آموزش خواهیم داد.
  • آموزش مراقبت از زخم یا IV به شما یا مراقبتان
  • ایجاد یک برنامه ورزشی برای تقویت قدرت و بهبود تعادل و همچنین راه رفتن.
  • به شما آموزش داده می‌شود که چگونه علائم بیماری‌های خود را کنترل کنید.

پزشک مراقبت‌های خانگی هر چند وقت یک بار به من سر می‌زنند؟

نیازهای خاص شما به تعیین تعداد دفعات بازدید اعضای تیم مراقبت از منزل کمک می‌کند. تعداد بازدیدهای برنامه ریزی شده به نیازهای خاص شما بستگی دارد. متخصصان مراقبت‌های خانگی به طور متوسط ​​دو تا سه بار در هفته بیماران را ویزیت می‌کنند. با پیشرفت شما، بازدیدهای کمتری برنامه ریزی می‌شوند.

آیا من همیشه یک پرستار و یا درمانگر را خواهم داشت؟

در آزمایش آنلاین ما اهمیت ایجاد اعتماد شما با تیم مراقبت خانگی را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر بار همان متخصصان بالینی را برای بازدید از خانه شما برنامه ریزی کنیم. تغییرات در زمان روز، هفته، و ساعات بعد از آن ممکن است بر توانایی ما در برنامه ریزی برای پرستار یا درمانگر مشابه تأثیر بگذارد.

آیا می‌توانم از یک پرستار یا درمانگر خاص درخواست کمک کنم؟

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پرستار، درمانگر یا کمکی را که شما درخواست می‌کنید به شما به بهترین حالت ارائه دهیم. ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که نتوانیم به درخواست‌های افراد خاص پاسخ دهیم. این اغلب به دلیل ساعات کار، تعطیلات یا کمبود اعضای تیم متخصص است. ما همچنین درک می‌کنیم که برخی از بیماران یک ارائه دهنده مراقبت‌های خانگی مرد یا زن را ترجیح می‌دهند. لطفاً اگر ترجیح خاصی از این قبیل دارید، حتما به ما اطلاع دهید.

اگر سوالی داشتم با چه کسی تماس بگیرم؟

اگر از یک بیمارستان یا مرکز توانبخشی مرخص می‌شوید، یک  مشاوره تلفنی پزشکی از مرکز با شما در مورد مراقبت‌های پس از ترخیص تماس خواهد گرفت. اگر سؤالات بیشتری در مورد هماهنگی خدمات مراقبت در منزل دارید، لطفاً آنها را مشاور مراقبت در منزل خود در میان بگذارید.

 

چگونه ویزیت پزشک در منزل شیراز را رزرو کنم؟

برای رزور ویزین خانگی خود دو راه وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • شما می‌توانید با شماره تماس مرکز آزمایش آنلاین تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز و سایر اطلاعات خواسته شده را با تیم پشتیبانان ما در میان بگذارید و در نهایت، خدمات درخواست شده را در روز تعیین شده دریافت کنید.
  • ویزیت پزشک در منزل شیراز را به صورت آنلاین رزرو و تعیین کنید.

اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید از ویزیت پزشک در منزل تهران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *