سمعک زیمنس Motion | معرفی ویژگی‌ها و انواع آن

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 03 / 08 / 1401

سمعک زیمنس Motion | معرفی ویژگی‌ها و انواع آن

از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین سمعک‌های شرکت زیمنس مدل Motion است و برای افرادی طراحی و تولید شده است که سطح کم شنوایی آنها شدید و عمیق است و فعالیت اجتماعی زیادی دارند و مدت زمان طولانی از سمعک خود استفاده می‌کنند و کیفیت صدا و درک گفتار بالا برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سمعک زیمنس مدل Motion برای استفاده در محیط‌های شلوغ و محیط باز مناسب هستند و برای افرادی که در جلسات اداری و کاری حضور دارند و یا در محیط‌های اجتماعی فعالیت دارند و نیاز دارند صداهای اطراف و گفتارها را خوب و واضح بشنوند گزینه بسیار مناسبی است. این سمعک‌ها طراحی بسیار زیبایی دارند و از نظر کیفیت و امکانات در سطح بالایی قرار دارند. سمعک زیمنس Motion یکی از نظر اندازه یکی از بزرگترین سمعک‌های موجود در بازار است و اما شکل آن به صورتی طراحی شده است که در زمان استفاده و هنگامی که در پشت گوش قرار دارد هیچ ناراحتی و خستگی برای فرد ایجاد نمی‌کند.

شرکت سازنده سمعک‌های زیمنس با نام تجاری (Signia) یکی از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات شنوایی در سطح جهان است. این شرکت در زمینه تولید سمعک‌های هوشمند با تکنولوژی وایرلس پیشرفت چشم گیری داشته است و لوازم بسیاری را برای کمک به افراد کم شنوا و بهبود کیفیت زندگی آنها طراحی و تولید می‌نماید. خانواده سمعک Motion  نیز از خانواده زیمنس است و در چندین مدل پشت گوشی در سطوح تکنولوژی متنوع به بازار عرضه شده است. سمعک‌های زیمنس Motion به طور استاندارد از باتری سمعک زیمنس شماره 13 استفاده می‌کنند و برای افرادی با سطح کم شنوایی متوسط تا شدید قابل استفاده هستند.

از دیگر مشخصه‌های سمعک‌های زیمنس Motion می‌توان به قابلیت اتصال به گوشی‌های آیفون و اندروید اشاره کرد. بدین ترتیب فرد کم شنوا می‌تواند به راحتی با گوشی همراه خود مکالمه کند و فیلم ببیند و از گوش داده به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرد. سمعک‌های Motion دارای پوشش نانو هستند و در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم هستند. این سمعک‌ها دوام بسیار بالایی دارند و به همین دلیل برای کودکان و افراد سالمند بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. باتری سمعک زیمنس در این مدل سمعک‌ها به راحتی تعویض می‌شود و فرد سالمند برای عوض کردن باتری نیاز به کمک نخواهد داشت.

باتری سمعک برای سمعک زیمنس Motion

سمعک‌های زیمنس Motion به طور استاندارد از باتری سمعک زیمنس شماره 13 استفاده می‌کنند و برای افرادی با سطح کم شنوایی متوسط تا شدید قابل استفاده هستند. این سمعک قابل شارژ است اما در صورتی که شارژ باتری تمام شده باشد می‌توان از باتری غیر شارژی نیز برای روشن کردن سمعک استفاده نمود. انواع باتری سمعک دوراسل سایز 13 و باتری سمعک دی پاور سایز 13 برای این سمعک قابل استفاده هستند.

انواع سمعک زیمنس موشن

سمعک زیمنس Motion در چند سطح تکنولوژی 3NX، 5NX و 7NX تولید شده است و تمامی مدل‌های آن از نظر کیفیت گفتار در سطح بالایی قرار دارند و همانطور گه پیشتر اشاره کردیم برای افرادی که فعالیت اجتماعی گسترده‌ای دارند گزینه مناسب می‌باشد. سطح‌های پائین‌تر این مدل سمعک مانند 7NX برای افرادی که فعالیت اجتماعی زیادی ندارند مانند افراد سالمند مناسب است.

به طور کلی سمعک‌های زیمنس مدل Motion در چندین سطح قدرت موجود هستند که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد:

سمعک زیمنس Motion SP

سمعک‌های سوپر پاور برای افرادی که کم شنوایی شدید دارند و میزان کم شنوایی آنها در حال افزایش است مناسب است. این رده از سمعک‌های Motion دارای امکانات پیشرفته‌تری هستند و قدرت بالایی دارند. سمعک‌های سوپر پاور تمامی امکانات و تکنولوژی سمعک‌های خانواده Primax را دارند و برای استفاده در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا مناسب هستند و کمک می‌کنند تا فرد بدون نیاز به کم کردن فاصله خود با مخاطب یا صرف انرژی بیشتر بتواند صداها را به صورت واضح بشنود.

با استفاده از سمعک‌های سوپر پاور، افراد کم شنوا به راحتی می‌توانند در جلسات اداری شرکت کنند و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از گوشی همراه خود صدا را کم و زیاد کنند.

سمعک زیمنس Motion P

سمعک‌های پاور کمی از مدل سوپر پاور کوچکتر هستند و برای افرادی که کم شنوایی متوسط تا شدید دارند مناسب هستند. این دسته از سمعک‌ها طراحی زیبا و ظریفی دارند و از قدرت تقویت صدای بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های سمعک‌های پاور می‌توان به قابلیت اتصال به گوشی همراه و کنترل از راه دور اشاره کرد.

سمعک زیمنس Motion S

این رده از سمعک از سایر مدل‌های معرفی شده در بخش قبل کوچکتر است و برای کودکان و افرادی که کم شنوایی متوسط و کم دارند کاربرد دارد. این سمعک به راحتی در پشت گوش مخفی می‌شود و قابل مشاهده نیست. این سمعک‌ها به دو صورت شارژی و با استفاده از باتری انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند. با استفاده از باتری سمعک ریواک 13 نیز می‌توان این سمعک را مورد استفاده قرار داد.

ویژگی‌های سمعک زیمنس Motion

تمامی سمعک‌های Siemens مدل Motion دارای چند ویژگی مشترک هستند. تمامی مدل‌های سمعک زیمنس Motion از تکنولوژی و مدارهای پیشرفته برخوردار هستند و طراحی ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارند. مهمترین ویژگی‌های سمعک زیمنس Motion عبارتند از:

  • قابلیت حذف صداهای اضافی محیط در سمعک‌هایی که از تکنولوژی SpeechMaster برخوردار هستند موجب می‌شود تا گفتار واضح‌تر به گوش برسد و صداهای اضافی مانند صدای ماشین‌ها و غیره را به حداقل برسانند.
  • سمعک زیمنس موشن با قابلیت تنظیم بر روی گفتار موجب می‌شوند تا صدا به طور واضح و شفاف به گوش فرد کم شنوا منتقل شود و ارتباط با دیگران را برای وی راحت‌تر می‌کند.
  • سمعک زیمنس مدل Motion با اتصال به گوشی همراه آیفون و اندرویدی از راه دور قابل کنترل هستند و می‌توان تنظیمات سمعک را بدون نیاز به خارج کردن آن از گوش یا لمس آن انجام داد.
  • سمعک‌های نسل جدید زیمنس با استفاده از بلوتوث به تمامی لوازم صوتی مانند تلویزیون، رایانه و لپ تاپ و هر وسیله دیگری متصل می‌شود.
  • دارای کلید گهواره‌ای برای تنظیم دستی سمعک و برنامه‌های موجود در آن می‌باشد.

مزایای خرید سمعک زیمنس Motion

سمعک‌های زیمنس Motion دارای میکروفون جهت دار هستند و به راحتی به  صورت اتوماتیک بر روی صدای مورد نظر تمرکز می‌کنند و درک گفتار را بالاتر می‌برند. در نتیجه اگر فردی در جمعی شلوغ حضور داشته باشد برای درک گفتار فرد مقابل مشکلی نخواهد داشت. همچنین قابلیت شنیدن صدای طبیعی فرد به وی کمک می‌کند تا بتواند بلندی صدای خود را کنترل کند و در زمان صحبت کردن بیش از اندازه بلند حرف نزند. از دیگر مزایای خرید سمعک زیمنس موشن عبارتند از:

  • سمعک‌های شارژی زیمنس Motion دارای باتری لیتیومی هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند و مدت زمان طولانی قابل استفاده می‌باشند. بدین ترتیب فرد می‌تواند در طول روز بدون نگرانی از خالی شدن باتری سمعک از آن استفاده کند.
  • از دیگر مزایای استفاده از سمعک زیمنس Motion قابلیت کاهش وزوز گوش برای افرادی است که از وزوز گوش رنج می‌برند.
  • با خرید و تهیه سمعک با کیفیت و اصل می‌توانید از شنیدن صدای اطراف، صحبت دوستان و موسیقی در منزل یا کنسرت لذت ببرید و روابط اجتماعی باکیفیتی را تجربه کنید.

نحوه نگهداری از سمعک زیمنس مدل Motion

سمعک باید به طور مرتب و روزانه تمیز شود. برای تمیز کردن سمعک‌های پشت گوشی با استفاده از یک دستمال نرم سلول‌های مرده موجود بر روی رسیور و بدنه سمعک را تمیز کنید. قاب سمعک را می‌توانید از آن جدا کنید و هفته‌ای یکبار با استفاده از آب بشوئید. پس از این که قاب سمعک به طور کامل خشک شد آن را در جای خود قرار دهید. بهتر است شب این کار را انجام دهید که زمان کافی برای خشک شدن داشته باشد.

قیمت سمعک زیمنس Motion

سمعک زیمنس مدل Motion با توجه به تکنولوژی استفاده شده در تولید آن و مدارهای بکار رفته در سمعک قیمت‌های متفاوتی دارند. در زمان خرید سمعک باید علاوه بر قیمت بر نحوه استفاده از آن نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال فردی که بیشتر اوقات در منزل است و با افراد زیادی در ارتباط نیست نیازی به یک سمعک بسیار پیشرفته ندارد. همچنین فردی که فعالیت اجتماعی زیادی دارد و در محیط اداری حضور دارد نیاز دارد که سمعک قدرتمندی تهیه کند.

برای خرید سمعکی باکیفیت و اصل بایستی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمائید. برای سفارش آنلاین سمعک زیمنس مدل موشن می‌توانید از طریق سایت آزمایش آنلاین اقدام نمائید و سمعک اصل و باکیفیت زیمنس را خریداری نمائید. برای اطلاع از نحوه سفارش سمعک زیمنس مدل Motion با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *