Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
خون‌گیری در منزل - آزمایش آنلاین
خون‌گیری در منزل

خون‌گیری در منزل

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 12 / 10 / 1396

خون‌گیری در منزل

سرویس خون‌گیری در منزل

خون گیری در منزل برای رفاه حال بیمارانی که قادر نیستند برای نمونه‌گیری به آزمایشگاه مراجعه نمایند به دلایلی مانند دور بودن آزمایشگاه، کهولت سن و یا مشکلاتی از این قبیل، صورت می گیرد. در ضمن برای مراجعانی که تمایل به خون‌گیری در منزل، محل کار و یا هر مکان دیگری دارند سرویس خون‌گیری در منزل توسط افراد مجرب فراهم ‌شده تا نمونه خون را گرفته و برای آزمایش به آزمایشگاه مربوطه ارجاع دهند.

خون­گیری در منزل توسط متخصصینی صورت می گیرد که دارای کارت پرسنلی مشخصی باشند. بدین منظور برای خون ­گیری در منزل می‌توان با مراجعه حضوری و یا غیرحضوری از طریق تلفن، نرم‌افزار موبایل، روبات تلگرام یا وب‌ سایت آزمایش آنلاین، آدرس بیمار، زمان و مکان آزمایش‌های درخواست شده و نام آزمایشگاه را ثبت نموده تا مسئولان خون‌گیری آزمایش آنلاین در اولین فرصت یا طبق زمان مورد درخواست بیمار در مکان مورد نظر بیمار حضور پیدا کنند. متخصصین با تمامی لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز، ظروف استریل شده و مطابق نسخه، خون‌گیری می‌کنند و تمامی موارد دیگر خواسته ‌شده در نسخه را انجام می‌دهند.

کارشناسان نمونه‌گیری پس از خون‌گیری و مطمئن بودن از شرایط نرمال بیمار، باید در اولین فرصت نمونه‌ها را به آزمایشگاه تحویل دهند. پس از آماده شدن جواب آزمایش در کم‌ ترین زمان ممکن نتیجه آزمایشات را در وب‌ سایت آزمایش آنلاین مشاهده خواهید کرد.

خون‌گیری آنلاین در منزل

آزمایش آنلاین چه خصوصیاتی دارند؟

  • دسترسی آسان و سریع

این آزمایشگاه برای آسان شدن و تسریع در کارهای شما است. وب سایت آزمایش آنلاین برای شما این امکان را فراهم آورده تا در کوتاهترین زمان به آسانی آزمایش دهید. پرسنل آزمایشگاه آنلاین در هر منطقه ای که شما بخواهید به نزدتان می آیند (منزل، سر کار و …). این آزمایشگاه تمام نیروی خود را به کار برده تا مراحل انجام آزمایش از ثبت آزمایش آنلاین تا گرفتن جواب آزمایش به راحتی صورت پذیرد تا تمامی مردم از خدمات آزمایشگاه آنلاین بهره برده و راضی باشند.

 

  • از لحاظ اقتصادی به صرفه است:

آزمایشگاه آنلاین (آزمایش آنلاین) تمام هزینه ای را که باید بابت پول رفت و برگشت پرداخت می نمودید را به هیچ رسانده است. هدف ما از آزمایشگاه آنلاین این بوده که بیماران و مراجعه کنندگان به جز هزینه هایی که باید بابت آزمایش بدهند نگرانی دیگری نداشته باشند. پرسنل آزمایش آنلاین تمام سعی خود را می کنند که با آزمایشگاه های بیشتری ارتباط برقرار کنند تا حق انتخاب بیشتری برای مراجعه کنندگان فراهم کند و با گرفتن طرح های تخفیفی از آزمایشگاه از لحاظ مادی کمکی به بیماران نماید.

 

  • کیفیت بالای آزمایش آنلاین:

مراجعه کنندگان و بیماران برای ما بسیار با ارزش هستند. وجود پرسنل با تجربه و کار آزموده این حرف ما را تائید می کند. برای ما کیفیت کار را حفظ کردن ارزش بالایی دارد. در آزمایش آنلاین مراجعه کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و راضی نگه داشتن آن ها از وظایف آزمایشگاه آنلاین است.

 

  • پشتیبانی تمام وقت آزمایشگاه آنلاین:

آزمایشگاه آنلاین تمام ساعات و روزها و حتی در تعطیلات در خدمت مراجعه کنندگان است. راه های ارتباط با آزمایش آنلاین برای پرسیدن سوالات خود از طریق تلفن و وب سایت است که در اسرع وقت به شما پاسخ داده می شود. پس از اتمام مراحل آزمایش خون در منزل پرسنل آزمایشگاه آنلاین با شما در ارتباط خواهند بود تا اطمینان پیدا کنند که شما از آن ها رضایت دارید. وظیفه کارشناسان و پرسنل آزمایشگاه آنلاین حفظ آرامش و راحتی خیالتان از درخواست آزمایش تا گرفتن جواب آزمایش است . آزمایش آنلاین در تمام مرحله های گرفتن آزمایش پیش شما خواهند بود و تجربه ی راحت و آسانی را از  آزمایش گرفتن برایتان فراهم می کنند.

 

انجام آزمایش خون در منزل:

اگر کسی دچار بیماری نادری شود پزشک برای او آزمایش خون تجویز می کند. بیشتر آزمایشگاه ها سامانه ای به نام سامانه انجام آزمایش خون در منزل دارند. شما می توانید بدون اینکه به آزمایشگاه مراجعه کنید تقاضای انجام آزمایش خون در منزل را داشته باشید و بدون اینکه هزینه ای برای رفتن به آزمایشگاه بدهید در منزل آزمایشتان را انجام دهید. با آزمایش در منزل می توانید در وقتتان صرفه جویی کنید. سامانه آنلاین آزمایش خون اولین بار در تهران شروع به کار کرد ولی هم اکنون در شهرهای دیگر نیز گسترش پیدا کرده است.

 

طریقه ثبت درخواست آزمایش خون در منزل:

برای انجام آزمایش خون در منزل ابتدا وارد سایت آزمایش آنلاین شده و فرم های مربوطه را تکمیل کنید و آدرس خود را درج نمایید تا تیم آزمایش آنلاین در زمان مشخص برای انجام آزمایش در منزل حاضر شوند.

نحوه گرفتن آزمایش خون در منزل

روش دستیابی به جواب آزمایش:

برای جواب آزمایش، آزمایشگاه از روش هایی همانند ایمیل، پست جواب آزمایش به آدرس شخص، استفاده از شبکه های اجتماعی همانند تلگرام استفاده می­کند. همچنین می­توان جواب آزمایش را در خود سایت آزمایش آنلاین و در اکانتی که مربوط به خود شخص است ثبت کرد.

 

هزینه  آزمایش خون در منزل چقدر است؟

انجام آزمایش خون بدون هیچ گونه هزینه اضافی انجام می شود. با ثبت درخواست آزمایش آنلاین تمام مخارج طبق تعرفه محاسبه می شود و شما بعد از انجام آزمایش مخارج پذیرش و آزمایش را پرداخت می کنید.

 

سخن آخر

سایت آزمایش در منزل (آزمایش آنلاین) یک سامانه استاندارد است. همه  آزمایش هایی که در منزل انجام می شوند از نظر بهداشت و سلامتی در سطح بالایی هستند. در نظر داشته باشید که قبل از انجام آزمایش با مشاوران آزمایش آنلاین در ارتباط باشید که  ناشتا بودن و یا نبودن آزمایش مربوطه را بدانید. از طریق سامانه آزمایش آنلاین هر آزمایشی را که بخواهید می توانید درخواست دهید.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *