تست کرونا در محل کار

آزمایش تست کرونا سازمانی

کسب و کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ وضعیت سلامت کارکنان می‌توانند با انجام تست کرونا شرکتی، از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند. 


Notice: Undefined index: corona_sub_dx in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 494

تست کرونا مناسب برای شرکت ها

با توجه به حضور دائمی ویروس کرونا (COVID-19)، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، انجام فعالیت اقتصادی خود را با رعایت اصول بهداشتی از سر گرفته‌اند. این در حالی است که با رعایت تمامی این اصول هم، هنوز بسیاری از کارمندان به کرونا مبتلا می‌شوند.

یکی از توصیه‌هایی که سازمان بهداشت جهانی و متخصصین به کسب و کارها دارند، انجام تست کرونا شرکتی است که میتواند افراد ناقل را سریع‌تر شناسایی کند تا این ویروس در میان سایر کارکنان نیز شایع نشود. همچنین کارمندانی که به این ویروس مبتلا شده اند، برای بازگشت به کار هم نیاز به انجام تست کرونا دارند.

توصیه می‌شود هر دو تست آنتی بادی و پی سی آر برای تشخیص ابتلا به کرونا انجام شود، اما تست پی سی آر، وضعیت ابتلا به بیماری را در حال حاضر نشان می‌دهد. جواب آزمایش هم در عرض 48 ساعت آماده و ارسال می شود. همچنین میتوانید تست کرونا در منزل را با ما تجربه کنید

تست کرونا در محل کار با رعایت تمام اصول بهداشتی و متخصصین نمونه‌گیر متعهد و مجرب انجام می‌شود.

جواب تست کرونا (تست PCR) در کمتر از 24 ساعت آماده و جواب آن برای شما ارسال می‌شود.

یک پنل شرکتی در اختیار کارکنان و مدیران کسب و کارها قرار می‌گیرد که می‌توانند جواب آزمایش را در آن مشاهده کنند

افرادی که به جواب تست آنها مثبت می‌شود می‌توانند از مراقبت‌های بیماران کرونایی نیز استفاده کنند.

پاسخ به سوالات شما

بله، شرکت ها می توانند برای تعداد کارمندان بیشتر تخفیف گروهی بگیرند. 

برای تست آنتی بادی کرونا، تنها 2 تا 3 سی سی نمونه خون لازم است که بسیاری از افراد با آن مشکلی ندارند. اما برای تست PCR کرونا، نمونه گیری با سواب انجام می‌شود که به دلیل دریافت نمونه از سقف حلق، ممکن است، کمی تجربه متفاوتی باشد. با این وجود، اگر نمونه گیری توسط کارشناسان متخصص علوم آزمایشگاهی انجام شود، بدون درد خواهد بود و در کمتر از 10 ثانیه انجام خواهد شد.

جواب تست آنتی بادی اعضای یک سازمان هم مانند جواب آزمایش یک فرد، در کمتر از چند ساعت آماده و در حساب کاربری سازمان بارگذاری می‌‌شود. جواب آزمایش PCR هم، در کمتر از 24 ساعت آماده است و برای سازمان مربوطه ارسال می‌شود.

در صورتی که نتیجه تست کرونا شما مثبت شده است، به هیچ وجه نگران و مضطرب نشوید؛ همانطور که می‌دانید باید مدت مشخصی را در خانه بمانید و خود را قرنطینه کنید. در این راه می‌توانید از خدمات مراقبت از بیماران کرونایی آزمایش آنلاین هم که شامل مشاوره با پزشک، ویزیت، دریافت مکمل‌های تقویتی، سرم تراپی و مواردی از این دست می‌شود، بهره بگیرید.

برای دریافت مشاوره قبل از دریافت خدمت تست کرونا در محل و یا انجام سایر تست‌های آزمایشگاهی، می‌توانید با پشتیبانی آزمایش آنلاین در تماس (02128111050) باشید. همچنین می‌توانید با به صورت آنلاین با مشاورین آنلاین وب سایت هم در تماس باشید و یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن و یا سایت ثبت کنید.