خرید باتری سمعک زیمنس 312

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

راهنمای خرید باتری سمعک زیمنس شماره 312

برند زیمنس یکی از برندهای معتبر و مطرح باتری سمعک است و این شرکت محصولات خود را به تمام جهان عرضه می‌نماید. هدف این شرکت ارتقای سطح شنوایی افراد کم شنوا و بهبود کیفیت زندگی آنها است. این شرکت با تولید باتری باکیفیت به افراد کم شنوا کمک می‌کند تا بتوانند زندگی روزمره خود را مانند هر انسان دیگری سپری کنند و موفقیت‌های بسیاری بدست آورند. شرکت زیمنس معتقد است کم شنوایی نباید مانعی برای پیشرفت زندگی فرد شود و با استفاده از سمعک و باتری اصل و مرغوب می‌توان محدودیت‌ها را رفع نمود.

شرکت زیمنس (Siemens) در کشور آلمان احداث شده است و در زمینه تولید انواع سمعک و باتری سمعک فعالیت دارد. این شرکت در حوزه صنعت و بهداشت و درمان سابقه درخشانی دارد و محصولات و خدمات بسیاری را به سراسر دنیا ارائه می‌دهد.یک سمعک برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد و برای مدتی طولانی صدا را باکیفیت بالا و به طور واضح تولید کند نیاز به باتری با کیفیت و اصل دارد. استفاده از باتری مرغوب و اصل موجب می‌شود تا طول عمر سمعک نیز افزایش یابد. باتری سمعک زیمنس بر اساس نوع و سایز سمعک در چهار اندازه مختلف تولید و به بازار عرضه می‌گردد. این باتری‌ها از سایز 10، 13، 675 تا 312 موجود است و هر یک میزان ولتاژ مشخصی را تولید می‌کند.برند نام آشنای Signia که بر روی بسته بندی‌های باتری سمعک زیمنس حک شده است باتری‌هایی باکیفیت و بادوام تولید می‌کنند و محصولات خود را با قیمتی مناسب و تحت لیسانس زیمنس به سراسر جهان عرضه می‌نماید. باتری سمعک زیمنس شماره 312 بسیار باکیفیت و با دوام است و در بسته بندی‌های 6 عددی در بازار موجود می‌باشد. این باتری‌ها عمر بالایی دارند و هر باتری سمعک زیمنس 312 به مدت 3 الی 12 روز، بسته به مدل و امکانات سمعک کار می‌کند.باتری سمعک زیمنس 312 به فناوری روی – هوا مجهز هستند و در صورتی که در معرض هوا قرار بگیرند فعال می‌شوند. به همین دلیل بر روی هر باتری یک برچسب رنگی وجود دارد که مانع از واکنش روی با اکسیژن موجود در هوا می‌شود و باتری غیر فعال می‌ماند. به همین دلیل برای اینکه عمر باتری کم نشود و بتوانید از تمام توان باتری استفاده کنید باید مراقب باشید تا برچسب روی باتری کنده یا خراشید نشود. برچسب روی این باتری به رنگ قهوه‌ای است و به راحتی از روی باتری جدا می‌شود و استفاده از آن بسیار ساده است.

مشخصات باتری سمعک زیمنس 312

تعداد باتری موجود در هر بسته: 6 عدد

تکنولوژی باتری: روی- هوا

ولتاژ هر باتری: 1.45 ولت

عمر مفید هر باتری: 3 الی 12 روز

ظرفیت باتری: 280 میلی آمپر بر ساعت

مناسب برای: سمعک‌های پشت گوشی (BTE) و سمعک‌های داخل گوشی (ITE)

مدت زمان ماندگاری باتری: 4 الی 5 سال

سایر ویژگی‌های باتری: فاقد مواد حاوی جیوه و سازگار با محیط زیست

ساخت کشور آلمان

مزایای استفاده از باتری سمعک زیمنس 312

باتری سمعک زیمنس با استفاده از تکنولوژی روی- هوا کار می‌کند و این یک مزیت بزرگ برای باتری سمعک محسوب می‌شود، به این دلیل که تا زمانی که برچسب روی باتری جدا نشده باشد باتری فعال نمی‌شود تا مدت‌های طولانی می‌توان باتری را نگهداری کرد.کیفیت و دوام باتری سمعک در افزایش عمر مفید سمعک و بهبود کارایی آن نقش موثری دارد، به همین دلیل استفاده از باتری سمعک اصل و مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است. باتری سمعک زیمنس 312 یکی از معتبرترین برندهای موجود در جهان است و توانسته است رضایت افراد بسیاری را جلب نماید. این باتری به طور متوسط بین یک الی دو هفته کار می‌کند و موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد.

افزایش طول عمر باتری سمعک زیمنس 312

برای اینکه باتری سمعک زیمنس 10 مدت طولانی‌تری کار کند و بتوانید از تمام توان باتری استفاده کنید باید چند مورد مهم را در زمان استفاده و نگهداری از باتری رعایت کنید. با رعایت چند نکته کوچک می‌توانید باتری را تا چند یال نگهداری کنید بدون اینکه از عمر آن کاسته شود. این موارد عبارتند از:

  • مراقب برچسب روی باتری باشید. در صورتی که از باتری مراقبت کنید و برچسب روی آن سالم باشد باتری به حالت غیر فعال باقی می‌ماند و انرژی آن تخلیه نخواهد شد. اما اگر کوچکترین خراشی بر روی برچسب باتری ایجاد شود یا گوشه‌ای از آن از باتری جدا شود ممکن است باعث شود تا باتری فعال شود و پس از مدتی به طور کامل تخلیه خواهد شد.
  • پس از اینکه برچسب باتری را جدا کردید باید چند دقیقه صبر کنید تا باتری به طور کامل فعال شود. اگر باتری را بلافاصله درون سمعک قرار دهید باتری به درستی فعال نخواهد شد و به همین دلیل عمر باتری کاهش می‌یابد.
  • در ساعاتی که از سمعک استفاده نمی‌کنید آن را به طور کامل خاموش کنید و شب‌ها درب محفظه باتری را باز بگذارید تا باتری خنک شود و رطوبت موجود در اطراف باتری تبخیر شود. وجود رطوبت و گرما در محفظه باتری موجب می‌شود تا هم باتری و هم سمعک آسیب ببیند.
  • باتری سمعک زیمنس 13 را درون بسته بندی مخصوص خود نگهداری و حمل کنید. باتری سمعک نسبت به ضربه و فشار حساس هستند و در صورتی که کوچکترین ضربه به آن وارد شود موجب می‌شود تا عمر باتری کاهش یابد و عملکرد آن ضعیف شود.
  • اگر به مدت یک الی دو روز یا بیشتر از قصد ندارید از سمعک استفاده کنید بهتر است باتری را به طور کامل از درون سمعک خارج کنید تا باتری تخلیه نشود.

نحوه استفاده از باتری سمعک زیمنس 312

برای استفاده از باتری سمعک زیمنس تنها کافی است برچسب باتری را از روی آن جدا کنید، حدود یک الی دو دقیقه صبر کنید تا باتری فعال شود و سپس با توجه به علامت مثبت و منفی حک شده بر روی آن باتری را درون سمعک قرار دهید. قسمت صاف باتری ( علامت +) باید رو به بالا باشد و قسمت برجسته آن (علامت -) رو به پائین. اگر باتری را به طور اشتباه درون سمعک قرار دهید سمعک روشن نخواهد شد.

سخن پایانی،

باتری سمعک زیمنس از جمله محصولات با کیفیت شرکت زیمنس است و طول عمر بالایی دارد. برای تهیه باتری اصل و با کیفیت می‌تواند به فروشگاه آزمایش آنلاین مراجعه نمائید و باتری سمعک مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای اطلاع از نحوه سفارش محصول با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *