باتری سمعک انرجایزر

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 18 / 08 / 1401

باتری سمعک انرجایزر

کمپانی انرجایزر تولید و عرضه ی باتری سمعک های گوناگون را دارد. انرجایزر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان باتری خشک در سراسر دنیاست. این هولدینگ در 50 کشور دنیا فعالیت دارد و مراکز توزیع آن در 160 کشور واقع شده است.

باتری از اولین محصولات این شرکت بوده است که شهرت جهانی دارد و بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم، این شرکت شروع به سرمایه گذاری در تولید باتری های سمعک نمود. در سال 1960 شاهد تولید اولین باطری مینیاتوری اکسید نقره بود که اولین باتری های بدون جیوه بودند که به صورت تجاری در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفتند.

هم اکنون انرجایزر باتری های سمعک در سایز های 10، 13، 312 و 675 تولید می کند. تمام این باتری ها بدون جیوه و طولانی ترین عمر بین دیگر باتری های سمعک هستند، بسته بندی های این باتری ها قابل بازیافت هستند. جعبه مخصوص این باتری ها به نگهداری بهتر و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن ها کمک می کند تا به بهترین نحو به دست مصرف کنندگان برسد.یک زبانه ی مخصوص در پشت بسته بندی باتری ها قرار دارد که برای راحت در آوردن باتری ها می باشد. همچنین این زبانه ها کمک می کند تا قرار دادن باطری ها در سمعک نیز آسان تر شود.از سمعک ها محافظت می کنند. Power Sealباتری سمعک انرجایزر با فناوری باتری سمعک انرجایزر 10، باتری سمعک انرجایزر13 و باتری سمعک انرجایزر 312 در بسته های هشت تایی باتری سمعک انرجایزر 675 در بسته های شش تایی بسته بندی شده اند.

خرید باتری سمعک انرجایزر

یکی از اجزای مهم و اصلی سمعک، باتری آن می باشد. پس بهتر است انواع باتری را بشناسید و مشخصات فنی آن ها را نیز به خوبی بدانید.باتری سمعک انرجایزر را از مراکز معتبر تهیه فرمایید. از محل های غیر مجاز و بدون آگاهی از تاریخ انقضا، باتری نخرید. به علت تفاوت ولتاژی که بین باتری های انرجایزر و باتری های هم اندازه مانند باتری ساعت وجود دارد در صورت استفاده از این باتری ها، سمعک آسیب می بیند. بنابرین به هیچ عنوان از باتری ساعت در سمعک ها استفاده نشود.قیمت باتری سمعک انرجایزر هم مانند دیگر اقلام مصرفی تابع تغییرات اقتصادی و تورم سالانه است. علی رقم این که قیمت باتری سمعک از برندهای مختلف تفاوت قیمتی دارند اما به صورت کلی شامل افزایش سالانه قیمت می شوند. از آزمایش آنلاین باتری سمعک انرجایزر را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

انواع باتری سمعک انرجایزر

سمعک ها دارای انواع مختلفی هستند و بر این اساس نیز انواعی از باتری های سمعک موجود می باشند. به صورت کلی و برای همه سمعک ها 4 سایز باتری وجود دارد که در تمامی سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی استفاده می گردند. باتری های با سایز 10 که کوچک ترین باتری ها هستند و برای سمعک های نامرئی و سمعک های ظریف ریک مورد استفاده قرار می گیرند. باتری شماره 312 که بزرگتر از باتری های 10 می باشند برچسب قهوه ای رنگ دارند، باتری شماره 13 مناسب سمعک های پشت گوشی استاندارد است و باتری های 675 نیز مخصوص سمعک های قدرتمند سوپرپاور می باشند. انواع باتری سمعک انرجایزر عبارت است از:

  • باتری سمعک انرجایزر 10- رنگ زرد
  • باتری سمعک انرجایزر 13- رنگ نارنجی
  • باتری سمعک انرجایزر 312- رنگ قهوه ای
  • باتری سمعک انرجایزر 675- رنگ آبی

مشخصات باتری سمعک انرجایزر

به لطف زبانه های بلند باتری به راحتی قابل تعویض می باشد. اندازه باتری سمعک انرجایزر (Energizer) روی بسته بندی به راحتی قابل خواندن می باشد. دارای مکانیزم چرخش می باشد که ذخیره یا خارج کردن باتری ها را آسان تر می کند.

  • تکنولوژی باتری: روی- هوا
  • ولتاژ باتری: 1.4 ولت
  • برند: انرجایزر
  • نوع باتری: سمعکی
  • قابلیت های باتری: ماندگاری طولانی

افزایش طول عمر باتری سمعک انرجایزر

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید باتری سمعک  انرجایزر در نظر گرفت تاریخ انقضاست. معمولا با توجه به برندهای مختلف باتری، بین 2 تا 4 سال بعد از تولید باتری ها حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرند، تخلیه شده و بلا استفاده خواهند ماند پس بهتر است از باتری هایی استفاده شود که مدت زمان زیادی از تولید آن ها نگذشته باشد. با تهیه باتری سمعک انرجایزر از آزمایش آنلاین از این بابت خیالتان آسوده خواهد بود. عواملی که می تواند به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر باتری کمک کند، عبارت اند از:

  • نگهداری در جای خشک و خنک
  • ضربه نخوردن باتری
  • باز گذاشتن درب سمعک، در زمان هایی که از سمعک استفاده نمی شود.
  • دور نگه داشتن باتری از اشیا فلزی و وسایل الکترونیکی

در صورت نیاز به باتری سمعک انرجایزر و برند های مختلف باتری سمعک مانند باتری سمعک زیمنس ، باتری سمعک دوراسل ، باتری سمعک دی پاور و… می توانید با آزمایش آنلاین تماس حاصل فرمایید.ارسال به موقع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا. تجربه لذت بخش اعتماد را با آزمایش آنلاین تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *