آزمایش آنلاین

آزمایش چکاپ پزشکی دوره ای

آزمایش چکاپ پزشکی دوره ای سلاحی است که با آن می توانید به جنگ امراض برويد , قبل از آن که براي شما مشکل آفرين شوند. بسیاری از بیماری ها به کندی پیشرفت می کنند و علائم آنها وقتی ظاهر میشود که دیگر کار از کار گذشته است .

بدون هزینۀ ایاب و ذهاب به منزل شما و نمونه گیری در محل رایگان.

به راحتی در منزل خود بمانید و با درخواست  آزمایش چکاپ پزشکی اطلاعات کاملی از وضعیت کنونی دستگاه های حیاتی بدن خود بدست آورید همکاران متخصص ما به محل شما آمده و نمونه گیری را انجام خواهند داد. قبل از اینکه بیماری ها شما را غافلگیر کنند, نسبت به انجام آزمایش های چکاپ پزشکی دوره اي اقدام کنيد زیرا در هرحال تنها کسي که در قبال سلامتي شما مسئول است، خودتان هستيد. همانطور که اهمیت دادن به سلامتی موضوعی است که نباید آن را نادیده بگیریم، می­توان قبل از اینکه خیلی دیر شود بعضی از بیماری ها را به کمک برخی بررسی ها و آزمایش ها مثل انجام دادن آزمایش ها و چکاپ های دوره ای برای تشخیص زود هنگام بیماری ها و جلوگیری از تشدید آن ها انجام داد.

 

چکاپ پزشکی؛ هزينه اي براي اطمینان از سلامتی

آزمایش پزشکی چکاپ يکي از مهم ترين فاکتورهایی است که می تواند با آن زمان طلایی برای درمان بیماری شما فرآهم آورد؛ بدين معنا که بسياري از بيماري هاي صعب العلاج و مهلک اگر در مراحل آغازين تشخيص داده شود، خيلي ساده تر درمان خواهند شد. همه افراد مي توانند با چکاپ هاي دوره اي و ساليانه، بيماري هاي خاموش خود را شناسايي کنند و در سريع ترين زمان، اقدامات درماني لازم را انجام دهند. چکاپ ها مجموعه آزمايش هاي مختلفي هستند که سطح سلامتي شما را مورد ارزيابي قرار مي دهند . يکي از باورهاي غلط، اما رايج در مورد چکاپ اين است که من براي انجام چکاپ بسيار جوانم. بهتر است بدانيد که آزمايش هاي دوره اي براي بسياري از بيماري ها از سنين 20 سالگي يا حتي قبل از آن آغاز مي شود. يکي ديگر از عوامل بي توجهي به انجام چکاپ هاي دوره اي، هزينه هاي آن است؛ نکته اي که در اين زمينه بايد مورد توجه قرار گيرد اين است که هزينه هاي انجام آزمايش ها در مقايسه با مبالغ سنگين درمان بسياري از بيماري ها مانند انواع سرطان ها، عدد چشمگيري نيست. از سوي ديگر، با توجه به اين که بيشتر تست هاي چکاپ به صورت سالانه يا چند سال يک بار انجام مي شود هزينه هاي آن ها فشار مالي چنداني به همراه نخواهد داشت. مهم تر از همه اين که با پرداخت اين هزينه ها شما اندوخته سلامتي خود را افزايش مي دهيد.

اما آیا نوع و فواصل انجام این بررسی ها و آزمایش ها در همه افراد یکسان و یکنواخت است؟ البته که اینطور نیست؛ نکته مهم این است که آزمایش ها و بررسی های لازم در سنین مختلف و نیز در دو جنس زن و مرد تفاوت های زیادی با هم دارند.پکیج های چکاپ پزشکی ما آزمایش­ها و ارزیابی­های لازم در هر دو جنس را بر اساس طبقه بندی زیر بررسی می­کند :

  • در پکیج خانم ها سلامت پستان ها و کم خونی و هورمون های جنسی و سلامت کلیه و کبد سنجیده می شود.
  • در پکیج آقایان هم با توجه به اهمیت پروستات , و جلوگیری از سرطان شایع پروستات و چکاپ کلی بدن مواردی مشترک بین خانمها با آقایان مانند تیروئید و سنجش استخوان و چربی و قند خون که بسیار مهم می باشند وجود دارد که با کلیک روی هر پنل بطور تخصصی برای شما شرح داده شده .

کافیست پنل مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.سپس متخصصین آزمایشگاه به صورت رایگان در محل حضور پیدا می کند . و بدون پرداخت هیچ هزینۀ اضافی، چکاپ شوید. فراموش نکنید هر قدر هم که از نظر جسمی تندرست و شادمان باشید، همچنان می بایست دقت کنید تا به دام برخی بیماری ها گرفتار نشوید. سلامتی در گرانبهاییست که همگی ما مسئول حفظ آن هستیم .

ضرورت های آزمایش چکاپ دوره ای

هر فردی می بایست در طول عمر خویش در فواصل زمانی معینی اقدام به انجام آزمایش های کلی پزشکی بنماید. برخی بیماری‌ها به علت اینکه عوامل ایجاد‌کننده بیماری، ناشناخته است یا ممکن است چند عامل مختلف در ایجاد بیماری نقش داشته باشند؛ قابل پیشگیری نیستند. لذا تشخیص زودرس این بیماری‌ها با استفاده از چک آپ های دوره ای به دلیل میسر ساختن درمان سریع و مؤثر، کاهش عوارض بیماری و همچنین کاهش هزینه‌های درمانی در علم پزشکی اهمیت ویژه‌ای دارد. پس به این ترتیب می‌توان گفت حتی افراد سالم جامعه که هیچ گونه بیماری و سابقه فامیلی بیماری هم ندارند؛ باید آزمایش‌های چکاپ (check up) را انجام دهند.

بيماري‌هاي جدي و مزمن اين روزها بسيار متداول شده‌اند بسياري از افراد در ترس ابتلا به این بیماری ها زندگي مي‌كنند. اما به جاي اينكه نگران اين باشيد كه چه اتفاقي ممكن است بيفتد، چرا براي پيشگيري از آنها اقدام نمي‌كنيد؟ زندگي هيچ تضميني ندارد برای اغلب مردم تنها چند اقدام پیش گیرانه راه‌گشاست. گاهی ممکن است نیاز باشد اقدام به انجام آزمایش ژنتیک بنمایید. سلامت تان را بهبود ببخشید و تندرست و شاد باشید. پس آن‌قدر منتظر نشوید تا کار از کار بگذرد و بیماریها به سراغ تان بیایند. می توانید همین حالا شروع کنید و تغییرات کوچکی در سبک زندگی تان به وجود آوریداما رفتارهاي هوشمندانه نتیجتاً مثمر ثمر خواهد بود. آزمایش چکاپ پزشکی یکی از بهترين راه‌ها براي جلوگيري از بيماري و شروع راهي تازه براي داشتن يك زندگي سالم و طولاني را برايتان معرفي مي‌كند.

سر فصل هایی از کتاب مزایای چکاپ دوره ای

1اثرات سلامت کبد و تاثیر آن روی پوست و چشم
اگر پوستی لک دار ، جوش دار یا زردرنگی دارید کبدتان را چک کنیدیکی از علایم سرطان کبد که گاهی اوقات دیده می شود، زردی چشم ها و پوست است
2تیروئید؛ غدۀ تناسب اندام
اگر بدون دلیل خاصی لاغر یا چاق هستید و یا حتی احساس گر گرفتگی و خستگی دارید غده تیروئیدتان را چک کنید
3اثر وضعیت هورمون های زنانه بر ریزش مو
تغیر هورمون های جنسی زنانه علت شایع ریزش مو در دختران جوان میباشد میزان کارکرد غذۀ تیروئید تاثیر عمده ای بر تناسب اندام دارند.
4اثر کمبود ویتامین D بر پوسیدگی دندان
ویتامین D سلامت دندان ها نقش به سزایی دارد هم چنین اگر سردرد و سر گیجه دارید یا درد و ضعف ماهیچه ها و عفونت های مکرر امان شمارا بریده است ، عرق بیش از حد میکنید ویتامین دی بدنتان را کنترل کنید