خبرگزاری نسیم-آزمایش آنلاین

گزارش خبرگزاری نسیم از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 28 / 08 / 1396

گزارش خبرگزاری نسیم از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه رسانه های دیجیتال شاهد حضور موفق برخی استارتاپ های خوش طرح و ایده ای بودند. در میان این استارتاپ های موفق، سامانه آزمایش آنلاین به صورت چشمگیری در دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و توانست باعث جلب رضایت مراجع کنندگان حضور شود.

آزمایش آنلاین با برپایی غرفه ای در خور و پویا، مشتریان بالقوه ای را دست و پا نمود. در غرفه آزمایش آنلاین بخشی جهت گرفتن انواع آزمایش بصورت رایگان بنا شده بود. این بخش از ابتدای ساعات شروع نمایشگاه تا انتهای وقت رسمی نمایشگاه، شاهد حضور تعداد کثیری از هموطنان جهت انجام انواع تست فشار خون، تست قند خون، میزان چربی و آزمایش تراکم استخوانی بود.

در خلال نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، انبوهی از خبرگزاری ها، رسانه ها و حتی سایت های خبری و فناوری، حضوری موثر در اطلاع رسانی به عموم مردم داشتند. خبرگزاری هایی که توانستند گوشه هایی از خدمات آزمایش آنلاین را منعکس نمایند. یکی از خبرگزاری های سرشناس دنیای رسانه و خبر، خبرگزاری نسیم است که در گزارشی به بیان فضای غرفه آزمایش آنلاین پرداخته است و در گزارشی به نقل از خبرگزاری فارس، قابلیت های مختلف آزمایش آنلاین را ذکر می کند.

 

در ذیل به بیان بخش هایی از گزارش خبرگزاری نسیم در گفتگو با خانم شقایق خلیلی، می پردازیم.

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، حضور غرفه آزمایش آنلاین باعث جلب توجه حضار و رسانه های مختلف شد. یکی از قابلیت های خوب غرفه آزمایش آنلاین انجام آزمایش رایگان فشار خون، تراکم استخوانی و قند و چربی خون بود که باعث انعکاس گزارشاتی در رسانه های مختلف گردید.

خبرگزاری نسیم در گزارشی چنین بیان می کند که در غرفه آزمایش آنلاین خدماتی رایگان ارائه می شود و در ادامه تشریح می کند که خانم شقایق خلیلی مسئول غرفه آزمایش آنلاین بیان نموده است: مردم برای انجام انواع آزمایشات خود می توانند از خدمات آزمایش آنلاین استفاده کنند. انجام آزمایش در خانه یا محل کار، در ساعات و مکان دلخواه توسط همکاران متخصص آزمایش آنلاین صورت می گیرد.

در ادامه خبرگزاری نسیم اشاره می کند: افراد برای دریافت جواب آزمایش نیز می توانند به سایت آزمایش آنلاین و یا اپلیکیشن اختصاصی آزمایش آنلاین مراجعه نمایند و دیگر نیازی به رفت و آمدهای غیر ضرور آن هم در این ترافیک و مشغله، نیست.

خانم خلیلی خاطرنشان کرد: آزمایش آنلاین تاکنون با 100 آزمایشگاه در تهران قرارداد همکاری بسته است و نیز قراردادهایی با برخی از آزمایشگاه های استان های مختلفی مانند گیلان، مازندران و شهرهایی همچون دماوند، اهواز و شهریار، انعقاد نموده است. ایشان فرمودند که تا آخر سال جاری، همه ایران تحت پوشش خدمات موسسه سلامت آزمایش آنلاین قرار خواهند گرفت.

در انتهای گزارش، نسیم به مفید فایده بودن این خدمات برای اشخاص شاغل، مسن و مادران دارای کودکان خردسال اشاره نموده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری نسیم

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *