Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گزارش خبرگزاری فارس از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال - آزمایش آنلاین
خبرگزاری فارس-آزمایش آنلاین

گزارش خبرگزاری فارس از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 29 / 08 / 1396

گزارش خبرگزاری فارس از غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که در آبان ماه سال 1396 برگزار شد، نمایشگاهی پربار برای سامانه سلامت آزمایش آنلاین بود. در این نمایشگاه، آزمایش آنلاین توانست با خبرگزاری های مختلفی ارتباط مثبتی برقرار نماید و قابلیت های خود را بیشتر و بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد.

آزمایش آنلاین با در اختیار داشتن سایت مناسب و اپلیکیشن روان، قابلیت های طرح نمونه گیری آنلاین و یا آزمایش بصورت آنلاین را بهتر و آسان تر در دسترس هموطنان قرار داده است.این موفقیت باعث گردید که برآیند آن در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بیشتر مشهود باشد و نظر خبرگزاری همچون خبرگزاری فارس را به خود جلب نماید.

خبرگزاری فارس در بخش حوزه رسانه خود گزارش مفصلی از قابلیت های سامانه آزمایش آنلاین را بررسی نموده است. درج این گزارش روی سایت فارس به تاریخ 20 آبان ماه 96 می باشد و عنوان اصلی گزارش” آزمایش رایگان تراکم استخوان، قند، فشار و چربی خون در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجتیال/ انجام آزمایشهای تخصصی به درخواست افراد در محل های مدنظر” می باشد. در ذیل به بیان بخش هایی از این گزارش می پردازیم.

 

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: در نمایشگاه سال 1396 رسانه های دیجیتال، خبرگزاری فارس با تهیه خبری از غرفه آزمایش آنلاین و ترتیب دادن گفتگویی با مسئول غرفه آزمایش آنلاین، خانم شقایق خلیلی، به بیان یکسری از قابلیت های طرح سلامت آزمایش آنلاین پرداخت.

خبرگزاری فارس گزارش داد: بازدیدکنندگان در غرفه آزمایش آنلاین حاضر شدند و از خدمات رایگان آن استفاده نمودند. خدماتی مانند تست رایگان قند، چربی و فشار خون و تراکم استخوانی.

خانم خلیلی به خبرگزاری فارس گفت: از صبح امروز تا کنون (روز اول نمایشگاه)، حدود 100 آزمایش در غرفه آزمایش آنلاین صورت گرفته است. وی ادامه می دهد، با توجه به ارائه خدمات ویژه توسط آزمایش آنلاین، مردم دیگر احتیاجی به حضور در آزمایشگاه ها برای انجام نمونه گیری و آزمایش ندارند. بر همین اساس در سایت آزمایش آنلاین می توانید ساعت، مکان و روز آزمایش گیری را مشخص نمایید تا همکاران متخصص آزمایش آنلاین در محل حاضر شوند و نمونه گیری را صورت دهند و به آزمایشگاه انتخابی فرد منتقل نمایند.

خبرگزاری فارس و آزمایش آنلاین

وی خاطر نشان کرد: از نظر هزینه پرداختی، هزینه اضافه ای بابت این خدمات وجود ندارد و همان هزینه ای است که در آزمایشگاه می پردازید، است.

خلیلی در ادامه گزارش به فارس گفت: ما تاکنون با 100 آزمایشگاه در شهر تهران گفتگو نموده ایم و قرارداد بسته ایم. همچنین در شهرهای مازندران، گیلان، دماوند، شهریار و اهواز، قراردادهای همکاری منعقد نموده ایم. در ضمن تا انتهای سال 96 کل کشور را تحت پوشش قرار می دهیم.

خلیلی در پایان افزود: طرح سامانه آزمایش آنلاین برای افرادی همچون افراد پرمشغله، اشخاصی با سن بالا و میانسال و مادرانی که دارای فرزندان خردسال هستند، بسیار کاربردی است هرچند که به صورت کلی این طرح برای همه افرادی که برای وقت و هزینه خود برنامه ریزی دارند، مفید است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *