Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
آزمایشگاه غرب تهران - آزمایش آنلاین
آزمایشگاه غرب تهران

آزمایشگاه غرب تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 22 / 06 / 1396

آزمایشگاه غرب تهران

غرب تهران نیز همچون شرق این استان، از آزمایشگاه های پزشکی متعددی برخوردار است و همین سبب شده است تا این بار به مووضع مطلب خود را؛ آزمایشگاه غرب تهران قرار دهیم و سعی کنیم تا حد اماکان به آزمایشگاه های این منطقه از استان تهران بپردازیم تا ساکنان منطقه غرب نیز از جایگاه های آزمایشگاهی و همچنین نشانی آن ها، آگاه شوند!

 

آزمایشگاه های غرب تهران:

  1. آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پارسه: خیابان جناح – بالاتر از بلوار شهید گلاب – نرسیده به فلکه دوم صادقیه – نبش کوچه عابدزاده – ساختمان پارسه
  2. آزمایشگاه تشخیص طبی پارس: آزادی – خیابان 21 متری جی
  3. آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی: خیابان آزادی – نبش خیابان رودکی
  4. آزمایشگاه تشخیص طبی مشیری: میدان شمشیری (سه راه آذری) – خیابان 45 متری زرند – جنب پمپ بنزین
  5. آزمایشگاه پزشکی غرب: خیابان آذربایجان – بین خیابان کارون و قصرالدشت
  6. آزمایشگاه تشخیص طبی زیباشهر: خیابان آیت الله کشانی – نبش خیابان لاله – ساختمان پزشکان
  7. آزمایشگاه سینا: جاده قدیم – بزرگراه فتح – بلوار خلیج فارس – مقابل درب اورژانس بیمارستان فیاض بخش – کوچه شهید تقوی
  8. آزمایشگاه تشخیص طبی سپنتا: ابتدای میدان آزادی – جنب ایران فیلم
  9. آزمایشگاه تشخیص طبی آزادی: میدان آزادی – خیابان لعل آخر – درمانگاه شرکت نفت

لازم به ذکر است که تمام آزمایشگاه های غرب تهران به این تعداد مراکز محدود نمی شوند و ما تنها توانسته ایم بخش کوچکی از آزمایشگاه های غرب تهران بزرگ را برای شما عزیزان در این مطلب گردآوری نماییم!

لیست آزمایشگاه غرب تهران

آشنایی با برخی از آزمایشگاه های غرب تهران:

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی: صحبت در مورد آزمایشگاهی که سابقه آن بیش از 40 سال می باشد، بی فایده است! آزمایشگاه آزادی که از سال 1356 تا کنون از هیچ اقدام پزشکی در هیچ برهه ای از زمان دریغ نکرده است، با برخوداری از بخش های مختلف پزشکی، کیفیی و مدیریتی و همچنین استفاده از کارکنان کارآمد توانسته از همان ماه های اول آغاز به کار خود تا کنون، درصد بالایی از رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان خود را کسب نماید که گواه این مطلب می تواند تنها چند گواهینامه استانداردی باشد که این آزمایشگاه غرب تهران، از مراکز معتبر پزشکی در جهان به دست آورده است!

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پارسه؛ آزمایشگاه پارسه با هدف ارائه بهترین خدمات پزشکی به بیماران و مراجعه کنندگان گرامی از سال 1387 تا کنون در غرب تهران در حال فعالیت بوده است. این آزمایشگاه با تاسیس بخش های مختلف آزمایشگاهی، بکارگیری کادر پزشکی مجرب و همچنین توجه ویژه به مسئله ژنتیک در تهران سبب شده است که به عنوان یکی از برجسته ترین آزمایشگاه غرب و همچنین کل تهران مطرح شود! در خصوص این مرکز پزشکی این را نیز باید اضافه کرد که آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پارسه در کنار تمام فعالیت های پزشکی خود به ارائه و آگاه سازی عموم مردم تهران از طریق نشریه تخصصی خود به نام  نماپ (نشریه ماهانه آزمایشگاه پارسه) نیز پرداخته است و بدین وسیله مردم حوالی منطقه خود را بدون هیچ گونه هزینه ای، با جدید ترین و به روز ترین مقالات علمی و پزشکی روز دنیا آشنا می کند!

آزمایشگاه تشخیص طبی سپنتا: یکی از در دسترس ترین آزمایشگاه های پزشکی در غرب تهران، ببی ترید آزمایشگاه تشخیص طبی سپنتا می باشد؛ این آزمایشگاه با نشانی راحت خود و همچنین برخورداری از تجهیزات و امکانات روز پزشکی و همچنین پزشکان حاذق و چیره دست در هر یک از بخش های خود، می تواند برای انجام آزمایش های شما از چکاب ساده گرفته تا دیگر آزمایشات، آماده به کار باشد.

لیست آزمایشگاه تهران

کلام آخر:

آزمایشگاه غرب تهران شاید از نظر برجستگی و معروفیت در مقابل آزمایشگاه شرق پایتخت خیلی به چشم نیایند، اما همین آزمایشگاه ها نیز تواسنته اند در طول تمامی سال های فعالیتی خود، بهترین خدمات پزشکی را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند و هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنند! البته ناگفته نماند که لیست آزمایشگاه غرب تهران می توانست خیلی بیشتر از این تعداد مرکز آزمایشاتی باشد اما بنا به دلایلی از جمله نبود نشانی های واضح برای سایر آزمایشگاه ها، تنها توانستی همین تعداد آزمایشگاه را در این مطلب گردآوری نماییم.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

1 دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    خدماتشون بسیار عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *