لیست آزمایشگاه شرق تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 20 / 06 / 1396

لیست آزمایشگاه شرق تهران

پیش گفتار:

آزمایشگاه شرق تهران بطور کلی نام یک آزمایشگاه در ناحیه شرقی تهران می باشد اما هدف ما در این مطلب معرفی این آزمایشگاه نیست و قصد داریم برای شما لیست آزمایشگاه های شرق تهران را تا جایی که امکان دارد، گردآوری نماییم تا اگر ساکن شرق تهران هستید، بدانید که کدام آزمایشگاه ها در نزدیکی آدرس جغرافیایی شما می باشند!

 

لیست آزمایشگاه شرق تهران عبارتند از:

 

  1. آزمایشگاه پاتوبیولوژی هفده شهریور؛ میدان شهدا – خیابان 17 شهریور – ایستگاه دروازه دولاب – خیابان حاجیان فرد
  2. آزمایشگاه پاتوبیولوژی آلبرت؛ خیابان پیروزی – جنب پمپ بنزین سه راه سلمانیه
  3. آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط؛ خیابان پیروزی – رو به روی خیابان پنجم نیروهوایی
  4. آزمایشگاه تشخیص پزشکی مهرآگین؛ میدان الغدیر- بلوار دلاوران – نرسیده به سراج
  5. آزمایشگاه مدیکال؛ میدان امام حسین – رو به روی ایستگاه مترو – کوچه فروشگاه
  6. آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارمک؛ نارمک – میدان نبوت – ضلع جنوب شرقی – کوچه امام جعفر صادق
  7. آزمایشگاه تشخیص پزشکی بابک؛ خیابان پیروزی – خیابان شکوفه
  8. آزمایشگاه تشخیص پزشکی فلمینگ؛ خیابان حافظ – چهار راه عزیزخان – کوی هور
  9. آزمایشگاه شرق؛ خیابان سی متری نارمک – نرسیده به خیابان دماوند

آزمایشگاه های شرق تهران

آشنایی با برخی از آزمایشگاه های موجود در لیست آزمایشگاه شرق تهران:

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی هفده شهریور: آزمایشگاه هفده شهریور از سال 1378 تا کنون به انجام آزمایشات پزشکی گوناگونی آن هم در زمینه های مختلف پرداخته است و توانسته در کنار سابقه طولانی خود، رضایت عموم بیماران و مراجعه کنندگان خود را نیز جلب نماید! این آزمایشگاه از بخش های مختلفی همچون: بیوشیمی، هماتولوژی، خون شناسی و انعقاد، هورمون شناسی، میکروب شناسی، انگل شناسی، پاتولوژی و سیتولوژی و سایر بخش های پزشکی دیگر برخوردار می باشد که در کنار تمامی بخش های آن می بایست بخش کنترل کیفیت، مسئول فنی و بخش های نمونه برداری و نوبت دهی و پاسخ دهی را نیز اضافه کرد. در مجموع، آزمایشگاه هفده شهریور یکی از آزمایشگاه های برتر شرق تهران است و می تواند با توجه به پتانسیل های بالای خود، خدمات شایانی را به جامعه پزشکان و بیماران ارائه دهد؛
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آلبرت: آزمایشگاه آلبرت تاریخچه نسبتا طولانی دارد و ساخته شده در سال 1345 می باشد و در گذر زمان و ارتقا سطح آزمایشگاهی خود، به آزمایشگاه فوق تخصصی آلبرت که اکنون در شرق تهران مشغول به فعالیت است، تبدیل شده است. آزمایشگاه پاتوبیولوژی آلبرت از بخش های تخصصی و فوق تخصصی متنوع برخوردار است که در تمامی بخش های آن، از پزشکان حاذق و مجرب استفاده کرده است و همیشه نیز به دنبال جذب نیروهای تازه نفس و با انگیزه می باشد! آزمایشگاه آلبرت با پرداختن به آزمایشات ژنتیکی که متاسفانه در چندین ساله گذشته به یکی از دردسرهای بزرگ پزشکی برای تمام کشورهای دنیا تبدیل شده است، به اندازه سهم خود در حال تلاش برای کم کردن مشکلات ژنتیکی در تهران و حتی ایران می باشد و امید است که این آزمایشگاه همانند گذشته به راه خود ادامه دهد تا با توجه به زیرساخت های خود، به یکی از غول های آزمایشگاهی شرق تهران تبدیل شود!

 

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط: آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط یکی از بهترین آزمایشگاه های نه تنها شرق تهران و یا تهران، بلکه کل ایران می باشد! این آزمایشگاه با بهره گیری از تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا و بکارگیری نیروهای مجرب که دارای مدارک علمی معتبری از بهترین دانشگاه های ایران و جهان می باشند، عادت کرده است تا در کمترین بازه زمانی بیشترین نتیجه را برای بیمار و یا هر شخص دیگری به ارمغان بیاورد! این آزمایشگاه اکنون در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع  واقع شده است و در حدود 100 پرنسل را نیز دارا می باشد که همگی آن ها، آماده برای خدمت رسانی و برداشتن گام های بلند تر برای رسیدن به اهداف مجموعه آزمایشگاهی بقراط می باشند.
  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی بابک: آزمایشگاه بابک نیز همانند سایر آزمایشگاه های نام برده در لیست آزمایشگاه شرق تهران از بخش های مختلف معمولی، تخصصی و فوق تخصصی بهره می برد با در اختیار داشتن گواهینامه های متعدد و معتبر باز به دنبال کسب گواهینامه های مختلفی از سازمان های معتبر جهانی می باشد! طبق آمار بدست آمده از این آزمایشگاه، این مکان پزشکی بطور میانگین در سال 30 هزار آزمایشگاه مختلف را انجام می دهد و که در خلال انجام آن ها، درصد بالایی از رضایت مراجعه کنندگان خود را نیز دریافت کرده است.

آزمایشگاه های تهران

کلام آخر:

لیست آزمایشگاه های شرق تهران می توانست کمی پرتر از حال حاضر خود باشد اما بسته به نبود اطلاعات قابل استناد برای آزمایشگاه های مختلف دیگر، ما سعی کردیم تا جایی که امکان داشت، آزمایشگاه هایی را در این لیست قرار دهیم که از نشانی برجسته ای برخوردار هستند تا اگر روزی شما عزیزان خدایی ناکرده به مشکلی برخوردید، بدانید که در شرق تهران چه آزمایشگاه های معتبری وجود دارد.

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات نمونه گیری در منزل ، تست کرونا در منزل ، شنوایی سنجی در منزل ، آزمایش تیروئید و تزریق واکسن hpv  با مجموعه آزمایش آنلاین تجربه کنید

2 دیدگاه ها

  1. قره گفت:

    آزمایشگاه آلبرت خیلی خوبه جدا چون هم آزمایش های تخصصی دارن هم با تجربه و قدیمی هستن

  2. قره گفت:

    آزمایشگاه آلبرت خوبه قابل اعتماده چون هم تخصص دارن هم تجربه نیم قرنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *