بهترین آزمایشگاه های تهران

بهترین آزمایشگاه های تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 18 / 06 / 1396

با افزایش جمعیت و پیشرفت روز افزون علم و ایجاد مشاغل در شهر های بزرگ، میل به زندگی در شهر های بزرگ و کلان شهر ها افزایش یافته است. این موضوع سبب افزایش روز افزون جمعیت در این کلان شهر ها می شود. همچنین به علت صنعتی شدن و ماشینی شدن زندگی ها استفاده ی از اتوموبیل های شخصی نیز در این کلان شهر ها رواج یافته که باعث شلوغی و تراکم ترافیکی بالا در این کلان شهر ها می شود. همین ترافیک به میزان قابل توجهی می تواند از انرژی، کارامدی، اوقات مفید و البته سلامتی شخص بکاهد. به همین علت راهکار دوری از این ترافیک و رسیدن به محل های مورد نظر در کمترین وقت بسیار مهم است.

 

از جمله ی مهم ترین این راهکار ها پیدا کردن و شناسایی امکانات و سازمان های خدماتی نزدیک به محل زندگی یا کار اشخاص است که مجبور به مسافرت های بین شهری برای بهره بری از این خدمات نباشند. حال در این مقاله می خواهیم به بررسی و معرفی بعضی از آزمایشگاه های معتبر و دارای حسن سابقه در امور تخصصی در شهر تهران بپردازیم که بتواند تا حدود زیادی از اتلاف وقت و انرژی شهروندان در این امر بکاهد.

برترین آزمایشگاه های تهران

لیست برترین آزمایشگاه های کلان شهر تهران:

لازم به ذکر است این لیست بر اساس نظر سنجی سایت های معتبر از  شهروندان و ارباب رجوع ها نوشته شده است که به ترتیب زیر است.

  1.  پاتوبیولوژی پل رومی: این مجموعه ی آزمایشگاه در تهران، خیابان شریعتی ، بالاتر از چهار راه پل رومی ، بن بست سینا واقع است و در سال 1381 توسط دکتر لادن گهرور تاسیس شده است. این مجموعه با تحلیل بر نمونه های خونی، مدفوع و بافت های بدن فعالیت خود را پی می گیرد. این آزمایشگاه دارای تجهیزات پیشرفته با دقت بالا و همچنین کادری تحصیل کرده و متخصص آماده ارائه ی خدمات همه روزه از 7 صبح تا 20 شب می باشد.
  2. آزمایشگاه پاتوبیولوژی چهر: این آزمایشگاه واقع در خیابان شریعتی ضلع شمال غربی پل سیدخندان کوچه هوشیار توسط دکتر عباس سالاریه تاسیس گردید. امروزه به مدیریت خانم رحیمی با کادری کاردان و تحصیل کرده در بخش های بیو شیمی، هماتولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، سورولوژی، تجزیه ی سنگ، اسپرموگرام و PCR و HLA typing آماده ی ارائه ی خدمات به شهروندان گرامی می باشد. همچنین این آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، بانک های ملت، تجارت، رفاه، سرمایه، مرکزی، سپه، صادرات، کشاورزی، بیمه ی خدمات درمانی، بیمه های دانا، ارتش، ایران، سینا و شهرداری نیز می باشد.
  3.  آزمایشگاه پاتوبیولوژی برهان: این آزمایشگاه در تهران، خیابان آذربایجان، بین خیابان رودکی و نواب واقع شده است. این موسسه نیز در بخش های متخلف آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان تهرانی می باشد.
  4.  آزمایشگاه پاتوبیولوژی بوعلی: این آزمایشگا واقع در خیابان آفریقا-نرسیده به مدرس می باشد و با کادری متخصص همه روزه صبح ها از 8تا12 و بعداز ظهر ها از ساعت 15 الی 19 آماده ی ارائه ی خدمات می باشد.
  5. آزمایشگاه پاتوبیولوژی تخت طاووس: این آزمایشگاه واقع در تهران خیابان شهید مطهری بین مفتح و امیر اتابك می باشد. این آزمایشگاه از سری آزمایشگاه گروه آج بوده و در بخش های پاتوبیولوژی آناتومیکال، فلوسینتومتری، مولکولار پاتولوژی، ایمونولوژی و آلرژی، زنان و ناباروری، میکروبیولوژی، بیوشیمی و هورمون، غربالگری جنین و هماتولوژی با کادری مجرب و مختصص آماده ی ارائه ی خدمات می باشد.
  6. آزمایشگاه پاتوبیولوژی تشخیص: این آزمایشگاه واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرقی، بین خیابان وفا آذر و علی حسینی، جنب بانک تجارت، ساختمان پزشکان رازی، می باشد و همه روزه از ساعت 8:30 تا 20:30 آماده ارائه ی خدمات می باشد.

 

  1. آزمایشگاه مسعود در سال 1353 شروع به کار کرد. آزمایشگاه مسعود در فضایی به وسعت 3600 متر خدماتی شامل تشخیص پزشکی، پاتولوژی و خدمات ژنتیک، انواع آزمایش های دارویی TDM، تومورمارکرها و آزمایش های متابولیکی را به بیماران ارائه داده و جواب این آزمایشات را نهایتا 48 ساعت بعد ارائه می دهد. آدرس:تهران، خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد
  2. آزمایشگاه مرکزی تهران به جهت برخورداری از تجهیزات، امکانات آزمایشگاهی و پزشکی پیشرفته روز،  به یک آزمایشگاه کاملا مجهز و پرکاربرد بدل گشته است. آدرس جدید: خيابان ولي عصر، بالاتر از تقاطع پارك وي، كوچه قرني
  3. آزمایشگاه نور، در سال 1376 ه.ش شروع به کار نمود و فعالیت خود را در ده طبقه و با 140 نفر پرسنل و متخصص، در بخش های مختلف آزمایشگاهی پیگیری کرده است. آدرس: تهران بلوار کشاورز بین کارگر و جمالزاده
  4. آزمایشگاه دانش دارای تجهیزات پیشرفته مبتنی بر اتوماسیون آزمایشگاهی است که با کمک آن به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان گرامی، می پردازد. آدرس: تهران، خیابان طالقانی، حد فاصل خیابان وصال و فریمان، رو به روی سینما عصر جدید
  5. آزمایشگاه نیلو مرکزی پیشرفته جهت انجام آزمایش های مرتبط با سلامت جنین، غربالگری و آزمایش های جدید و به روز آزمایشگاهی می باشد. آدرس: خیابان ولیعصر  بالاتر از پارک ســـاعی  خیابان 32  شماره 4

آزمایشگاه های تهران

کلام آخر:

در این مطلب به معرفی تنها چند مورد از برگزیده های شهر تهران بر اساس نظر سنجی ها و معرفی آنها به شما مخاطب گرامی پرداختیم تا خاطر شما را هر چه بیشتر ازاتلاف وقت و انرژی و البته انتخاب آزمایشگاه های نامعتبر که قطعا نتایج جبران ناپذیری را با خود همراه خواهد آورد آسوده کنیم.

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات نمونه گیری در منزل ، تست کرونا در منزل ، شنوایی سنجی در منزل ، آزمایش تیروئید و تزریق واکسن hpv  با مجموعه آزمایش آنلاین تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *