Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
آزمایشگاه شمال تهران - آزمایش آنلاین
آزمایشگاه شمال تهران

آزمایشگاه شمال تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 12 / 06 / 1396

آزمایشگاه شمال تهران

مقدمه:

بخش های شمال تهران که معمولا اقشار مرفهی از مردم تهران در آنجا زندگی می کنند، دارای آزمایشگاه های متعددی است که ما قصد کرده ایم تا در این مطلب به معرفی اجمالی برخی از آزمایشگاه شمال تهران بپردازیم و شما را با آزمایشگاه های استقرار یافته در این مناطق بیشتر آشنا گردانیم.

 

آزمایشگاه های شمال تهران:

لیست آزمایشگاه شمال تهران به شرح زیر می باشد:

  1. آزمایشگاه پاتوبیولوژی سپند؛ اقدسیه – خیابان موحد دانش – نبش کوچه نیلوفر – ساختمان صاحبقرانیه
  2. آزمایشگاه مسعود؛ خیابان ولیعصر – بلوار میرداماد
  3. آزمایشگاه پزشکی جردن؛ بلوار آفریقا – نرسیده به میرداماد – کوچه عمدی
  4. آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر خسرو شاهی؛ زعفرانیه – خیابان مقدس اردبیلی – ما بین پسیان و میدان الف
  5. آزمایشگاه تشخیص طبی و تخصصی پیوند؛ خیابان شریعتی – خیابان دستگردی (ظفر) – نرسیده به خیابان نفت
  6. آزمایشگاه پاتوبیولوژی مهرافزا؛ میدان قدس – ابتدای خیابان دربند – ساختمان گلها
  7. آزمایشگاه سرو سعادت؛ سعادت آباد – میدان کاج – ابتدای سرو غربی – ساختمان پزشکان سینا
  8. آزمایشگاه پاتوبیولوژی قلهک؛ خیابان شریعتی – ایستگاه قلهک – جنب پارک کودک – ابتدای کوچه نوبهار
  9. آزمایشگاه تشخیص پزشکی آمیتیس؛ سعادت آباد – میدان کاج – خیابان سرو شرقی – خیابان مجد
  10. آزمایشگاه خادم؛ زعفرانیه – خیابان اردبیلی – جنب داروخانه پسیان
  11. آزمایشگاه مرکزی پاتوبیولوژی؛ خیابان ولیعصر – بالاتر از چمران – خیابان قرنی

آزمایشگاه شمال تهران

آشنایی با برخی از آزمایشگاه شمال تهران:

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی سپند: آزمایشگاه سپند با استفاده از کادر تیمی مجرب و بهره گیری از تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی پیشرفته در بخش های مختلفی همچون: پاتولوژی، هماتولوژی، PCR، بیوشیمی، انعقاد خون، انگل شناسی، میکروب شناسی، تعیین جنسیت، سیتولوژی، سرولوژی و اورولوژی همیشه آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشد.
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر خسرو شاهی: این آزمایشگاه از هر نظر شایستگی انجام امور آزمایشگاهی شما مراجعه کنندگان عزیز را دارا می باشد چرا که علاوه بر استفاده از تجهیزات روز دنیا و بکارگیری نیروهای بومی توانمند، از بخش کنترل کیفی نیز برخودار است تا در کمترین زمان ممکنه نتایج آزمایش شما را با بیشترین درصد اطمینان در اختیارتان قرار دهد.
  • آزمایشگاه مسعود: یکی از کامل ترین مراکز آزمایشگاهی شمال تهران، بی تردید آزمایشگاه مسعود می باشد؛ این آزمایشگاه با بهره گیری از سطح علمی اول جهان و تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا، قادر است در اغلب موارد آزمایشی در خدمت رسانی حاضر باشد. از بخش های قابل تحسین این آزمایشگاه وجود بخش ژنتیک و مشاوره ژنتیکی در آن است که قطعا با آگاه سازی مطلوب، می تواند سبب جلوگیری از بروز بسیاری از مشکلات و اختلالات ژنتیکی در آینده گردد و زندگی سالمی را برای زوج های جوان ایرانی تضمین نماید.
  • آزمایشگاه پزشکی جردن: آزمایشگاه پزشکی جردن از جمله آزمایشگاه هایی است که در سال های اولیه فعالیتی خود یعنی سال 1381 خدمات شایانی را به عرصه های آزمایشگاهی ایران تقدیم کرده است! از جمله این خدمات می توان به بستن قرارداد با یکی از بزرگ ترین آزمایشگاه های اروپا به نام بیوسینتیا و همچنین شرکت هوایی لوفتانزا برای ارسال نمونه های گرفته شده اشاره نماییم. آزمایشگاه جردن در تمام بخش های مختلف خود همچون دیگر آزمایشگاه های نامبرده، از افراد شایسته و مجرب استفاده می کند تا در کنار مدیریت یکپارچه و واحد خود، بتواند بیشترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد و سبب رضایتمندی آنان شود.

آزمایشگاه های شمال تهران

کلام آخر:

در پایان لازم به ذکر است که شما از طریق سایت آزمایش آنلاین می توانید هر آزمایشگاهی را و هر آزمایشی را از قبل رزرو نمایید و نیازی به گشتن در میان انواع آزمایشگاه ها نیست.

آزمایشگاه های شمال تهران به سبب موقعیت جغرافیایی مطلوب خود، از آزمایشگاه های دسته اول کشور به حساب می آیند که هر روز خود را به روزتر از روز قبل و همچنین آماده تر برای خدمت رسانی به عموم مردم تهران می نمایند.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت نمونه گیری در محل کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *