Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
آزمایشگاه خوب در غرب تهران - آزمایش آنلاین
آزمایشگاه خوب در غرب تهران

آزمایشگاه خوب در غرب تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 14 / 06 / 1396

آزمایشگاه خوب در غرب تهران

پیش گفتار:

غرب تهران هم همانند سایر قسمت های تهران از آزمایشگاه های خوبی برخوردار است که اغلب، آن ها را تحت عنوان آزمایشگاه خوب در غرب تهران می نامند؛ تعداد زیادی آزمایشگاه مستقر در غرب تهران وجود دارد که ما در ادامه قصد معرفی کردن برخی از آنان را کرده ایم تا شما را با این محیط های آزمایشگاهی بیش از پیش آشنا گردانیم. پس با ما همراه در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

آزمایشگاه خوب در غرب تهران:

لیست آزمایشگاه خوب در غرب تهران به شرح زیر می باشند؛

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی: خیابان آزادی – نبش خیابان رودکی – طبقه فوقانی بانک سپه
  • آزمایشگاه سینا: جاده قدیم کرج – بزرگراه فتح – بلوار خلیج فارس – مقابل درب اورژانس بیمارستان فیاض بخش – کوچه شهید تقوی
  • مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه صنعتی شریف: خیابان آزادی – دانشگاه صنعتی شریف – پشت دانشکده هوا و فضا – مجتمع خدمات فناوری
  • آزمایشگاه پارسه: ضله جنوب به شمال بزرگراه جناح – بالاتر از بلوار شهید گلاب – نرسیده به فلکه دوم صادقیه – نبش کوچه عابدزاده
  • آزمایشگاه هاشمی نژاد: خیابان قزوین – بعد از پل امامزاده معصوم – دوراهی قپان – ابتدای خیابان امین الملک
  • آزمایشگاه تشخیص طبی امین: میدان بریانک – خیابان هفت چنار – ابتدای خیابان حسام الدین – نبش نیکو
  • آزمایشگاه متالوژی جهاد: خیابان آزادی – خیابان شهید صادقی – مقابل درب شمال غربی دانشگاه شریف
  • آزمایشگاه نوید: خیابان قصرالدشت – نبش بوستان سعدی
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی ایران: خیابان رودکی – بین چهارراه مرتضوی و وثوق

آزمایشگاه خوب در تهران

آشنایی با برخی از آزمایشگاه خوب غرب تهران:

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی: آزمایشگاه آزادی که یکی از مهمترین آزمایشگاه های غرب تهران می باشد، در سال 1356 با مدیریت آقای دکتر پرویز کنعانی و همچنین جناب دکتر محسن غریب دوست تاسیس شده است؛ آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی از همان سال های نخست آغاز به کار خود، تعامل و همکاری با دیگر آزمایشگاه های کشور را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی نموده است تا به امروز با بهره گیری از علوم مختلف پزشکی و استفاده از یک کادر مجرب و حرفه ای، روز به روز محیط آزمایشگاهی خود را به استانداردهای روز جهانی نزدیک و نزدیک تر کند! این آزمایشگاه از بخش های مختلفی نیز برخودار است و می تواند در انجام بسیاری از آزمایشات شما مراجعه کنندگان عزیزی که ساکن غرب تهران هستید، کمک نماید.

آزمایشگاه هاشمی نژاد: آزمایشگاه هاشمی نژاد زیر مجموعه یا به نوعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. این آزمایشگاه به سبب حمایت های خوبی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده است و همچنین برخوداری از شایستگی ها و لیاقت های غیر قابل انکارافراد مشغول در آن، توانسته نام خود را به عنوان یکی از معتبر ترین و خوب ترین آزمایشگاه های غرب تهران بر سر زبان ها بی اندازد!

آزمایشگاه نوید: اگر دنبال مرکز آزمایشاتی هستید که تنها در کنار انجام آزمایش شما به انتقال نکات پزشکی به شما نیز باشد، شک نکنید که آزمایشگاه نوید بهترین گزینه برای شما است! این آزمایشگاه صرف نظر از انجام آزمایش های گوناگون، از بخش های معرفی و توضیح روش نمونه برداری و حتی اقدامات لازم از سوی بیمار برای گرفتن یک نمونه مناسب می پردازد. آزمایشگاه نوید اهداف متعددی را دنبال می کند که شایان به ذکر است تا کنون به تعدادی از این اهداف، دست یافته است!

آزمایشگاه های غرب تهران

کلام آخر:

آزمایشگاه های زیادی در قسمت های غربی تهران در حال فعالیت می باشند که ما به معرفی برخی از آن ها در این مطلب پرداخته ایم؛ آزمایشگاه خوب در غرب تهران به یکی دو مورد ختم نمی شود می توان برای عنوان خوب بودن هر کدام از آزمایشگاه ها دلایل محکم و قابل قبولی را ارائه داد! فراموش نکنید که تمام آزمایشگاه های تهران از به روز ترین متد ها و جدید ترین تجهیزات پزشکی بهره می برند و قادر هستند در کمترین زمان ممکنه و با بیشترین ضریب اطمینان، نتایج آزمایشاتی شما را ارائه دهند.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *